bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
یک نماینده مجلس به بازارنیوز خبر داد؛
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه احتمالا روز یکشنبه و یا دوشنبه هفته آینده خاتمه یافته و سپس در هفته نخست آذر ماه رسیدگی لایحه بودجه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پایان بررسی برنامه هفتم در هفته آینده/ بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ از ابتدای آذر شروع می‌شود

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «جعفر قادری» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون زمان پایان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس اظهار کرد: احتمالا رسیدگی به این لایحه در روز‌های یکشنبه و یا دوشنبه هفته آینده خاتمه می‌یابد.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سازمان برنامه و بودجه بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به مجلس ارسال کرده است، گفت: خیر؛ تاکنون هیچ یک از بخش‌های لایحه بودجه سال آتی به مجلس و یا کمیسیون برنامه و بودجه ارسال نشده است.


وی همچنین درباره زمان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ هم توضیح داد: همانگونه که در ابتدای امر هم ذکر شد، طبق پیش بینی‌ها هفته آینده رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه پایان خواهد یافت و بعد از آن مجلس به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد. پس از بازگشت نمایندگان مجلس از تعطیلی، روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ در ابتدای آذر ماه شروع خواهد شد.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: