bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
«نعمتی» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
مشاور وزیر اقتصاد درباره ادغام موسسه نور در بانک ملی گفت: مشکلی برای سپرده‌گذاران این بانک بزرگ ایجاد نمی‌کند و قطعاً به بهبود فضای کلان نظام بانکی کشور ختم خواهد شد.

ادغام موسسه نور در بانک ملی مشکلی برای سپرده‌گذاران ایجاد نمی‌کند+ فیلم

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«محمد نعمتی» مشاور وزیر اقتصاد در گفتگو با بازارنیوز پیرامون ادغام موسسه مالی نور در بانک ملی و همچنین نگرانی‌ها به وجود آمده از تبعات این تصمیم  اظهار کرد: رفع نابه‌سامانی وضعیت بانک‌ها اعم از دولتی و خصوصی نیاز به برداشتن گام اصلاحی بسیار جدی داشت؛ به همین خاطر، بخشی از سیاست‌ها و نظارت‌ها از سوی بانک مرکزی پیگیری می‌شود.

 

مشاور وزیر اقتصاد افزود: در راستای تحقق این هدف، وزارت اقتصاد هم برای حل مشکلات بعضی از بانک‌ها و یا موسسات مالی که ناترازی غیرقابل تحملی را به فضای اقتصادی کشور تحمیل کرده‌اند، برنامه‌ اصلاحی خاصی را در دستور کار خود قرار داده که یکی از جنبه‌های آن شامل ادغام این قبیل بانک‌ها و موسسات مالی در بانک‌های بزرگتر می‌شود.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ادغام موسسه مالی و اعتباری نور می‌تواند چالش‌هایی را برای سپرده‌گذاران بانک ملی ایجاد کند یا خیر، گفت: خیر؛ هیچ مشکلی در این رابطه به وجود نخواهد آمد و قطعاً به بهبود فضای کلان نظام بانکی کشور ختم خواهد شد.

 

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: