bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته سوم اسفند ماه را متعادل دانست و نماد‌های خودرویی و تک سهم‌ها را به عنوان پیشتازان این هفته بازار معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حسن حسین‌نیا» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم اسفند ماه اظهار کرد: بازار سهام در این هفته تا حدودی متاثر از شرایط خوب هفته قبل خواهد بود. در حال حاضر دید مثبتی نسبت به بورس وجود دارد که یکی از دلایل آن به وضعیت مثبت خودروسازان باز می‌گردد.

پیش‌بینی بورس در هفته سوم اسفند/ پیشتازی تکه‌سهم و خودرویی‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بازار همچون ماه‌های قبل منتظر اخبار تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت‌های بورسی است. مضاف بر این موضوع، بازار سهام نیم نگاهی هم به روند نرخ ارز در بازار غیر رسمی دارد. مجموع این موارد باعث می‌شود که بورس در این هفته شرایط مطلوبی را تجربه کند.


وی افزود: با توجه به نکات مذکور، پیش‌بینی می‌شود که بازار سرمایه در این هفته روند متعادلی را پشت سر بگذارد. البته باید این نکته را هم یادآور شد که روند متعادل آن به گونه‌ای است که در روز‌های ابتدای مثبت بوده و سپس با فرارسیدن روز‌های پایانی و کاهش ارزش معاملات در واپسین روز‌های کاری سال ۱۴۰۲، مقداری از این تعادل کاهش و قدری با نوسان همراه خواهد شد.


حسین‌نیا همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار هم گفت: انتظار می‌رود که در هفته سوم اسفند ماه گروه‌های خودروسازی و همچنین تک‌سهم‌ها از وضعیت خوبی در مقایسه با سایر نماد‌های بازار برخوردار شوند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: