bazarnews

کد خبر:13951127236006956
تاریخ انتشار:7 اسفند 1395 - 10:37
با مجوز رسمی فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل‌ دارویی، رژیمی راه اندازی شد

با راه‌اندازی نخستین بستر اینترنتی با مجوز رسمی در حوزه محصولات داروخانه‌ای، مشاوره رایگان و بی طرفانه، خرید آنلاین و امن محصولات داروخانه ای شامل مکمل‌های دارویی و رژیمی، آرایشی و بهداشتی و کلیه محصولات کمک درمانی و غیره... با تضمین اصالت و اصل بودن کالا فراهم شد.


به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی وب‌سایت داروخانه آنلاین «مثبت سبز»، این پایگاه اینترنتی با هدف خرید آسان و مطمئن، در حوزه محصولات زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌های دارویی و رژیمی و تجهیزات پزشکی معتبر از 14 بهمن‌ماه راه اندازی شد.

سید مرتضی مهر طباطبایی مدیراجرایی و توسعه این وب‌ سایت با اعلام این خبر، با اشاره به خلاهای موجود در بخش فروش محصولات مورد نیاز اجتماع درحوزه سلامت، گفت: مهمترین هدف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی، ایجاد امنیت خاطر در خرید اینترنتی محصولات داروخانه‌ای برای تمامی اقشار جامعه و تمام گروه‌های سنی است که با تکیه بر  مشاوره صحیح‌ و سریع‌ و بی طرفانه در روند فروش، ارسال و خدمات پس از فروش به صورت 24 ساعته به مشتریان ارائه خواهد شد.

او افزود: وب سایت مثبت سبز زیر نظر موسس داروخانه حق‌نژاد و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، توانسته مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کسب کند و با پشتوانه تجربه داروخانه ای این مجموعه، در حوزه آنلاین نیز خدمات فروش اینترنتی ارائه کند.

وی با اشاره به روش خرید از این وب سایت گفت: برای رفاه حال مشتریان انواع روش‌های پرداخت همچون پرداخت اینترنتی، پرداخت در محل یا روش کارت به کارت در نظر گرفته شده است و در صورت وجود مشکل،  امکان مرجوع کردن کالا تا یک هفته هم لحاظ خواهد شد.
سید مرتضی مهر طباطبایی در خصوص خدمات دیگر در این وب سایت توضیح داد: مشتریان این فروشگاه آنلاین علاوه بر دریافت مشاوره رایگان توسط مشاوران زبده،می‌توانند اطلاعات کامل و دقیقی پیش از خریدشان از مسیر  مقالات علمی و به روزی که ارائه می شود دریافت کنند. همچنین معرفی محصولات به همراه نحوه مصرف، مشخصه خاص، موارد مصرف و کاربرد آن هم دیگر امکانات این وب‌سایت است.

او ادامه داد: امکان جستجوی پیشرفته از طریق بارکد محصول، نام کالا، موارد مصرف، موارد شاخص موجود در کالاهای ارائه شده و غیره... هم امکانی است که راحتی و سهولت را به مخاطبان ارائه می‌دهد و مشتری را برای انتخاب محصول با کیفیت و ارزنده کمک می‌کند.

گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید از این سایت می توانید به سایت مثبت سبز یا داروخانه دکتر حق نژاد مراجعه و پس  از ثبت نام و ورود به سایت، خدمات مشاوره رایگان بگیرید و یا با تماس با شماره 77186370/77224043/77224048 با مشاورین ما به صورت رایگان مکالمه داشته باشید.

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی