bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
برنامه پرواز تمام فرودگاه‌های کشور در حال انجام است اما در فرودگاه آبادان به دلیل کاهش دید، یکی از پروازها لغو شده است.
 بازار نیوز - در حال حاضر در مناطق شمالغرب و شمال کشور بارندگی ادامه دارد اما شدت بارش در حدی است که تا این لحظه نشست و برخاست پروازها انجام می شود.
 
همچنین هم اکنون در فرودگاه هایی که در نوار شمالی کشورمان قرار دارند، شاهد بارش برف و باران هستیم. در فرودگاه‌های اردبیل، رشت، نوشهر و رامسر بارش ادامه دارد اما این فرودگاه‌ها مانند تمامی فرودگاه‌های کشور، عملیاتی هستند و نشست و برخاست هواپیماها در آنها برقرار است.
 
در فرودگاه آبادان به دلیل گرد و غبار، میزان دید حداقل لازم است و بر اساس این گزارش، پرواز کیش ایر با شماره ۷۴۰۵ از تهران به مقصد آبادان در ساعت ۸ صبح به دلیل دید کم فرودگاه مقصد، به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
 
گفتنی است؛ واحدهای عملیاتی و فنی فرودگاه‌های سراسر کشور متعاقب اطاعیه های هواشناسی آماده برفروبی و یخ‌زدایی فرودگاه‌های درگیر برف هستند. تمام فرودگاه‌ها هم باز و عملیاتی هستند. از مسافران محترم هوایی تقاضا می شود تا پیش از عزیمت به سمت فرودگاه‌ها، با شرکت‌های هواپیمایی صادر کننده بلیت پرواز، فرودگاه مبدا و سامانه پاسخگویی ۱۹۹ تماس بگیرند و همچنین از طریق شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی اینترنتی  www.airport.ir، از آخرین اطلاعات پروازها آگاهی یابند و از وضعیت پروازها مطلع شوند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: