bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از رتبه چهاردهم صنعت برق ایران در جهان خبر داد و گفت: هم اکنون 95 درصد از صادرات خدمات فنی و مهندسی در کشور زیر مجموعه صنعت آب و برق صورت می گیرد.
 بازار نیوز - محمود رضا حقی فام در مراسم معرفی و تودیع مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: صنعت برق پایه و اساس زیرساخت‌های کشور است و بدون برق هیچ خدماتی در کشور ارائه نمی شود.
 
وی بیان داشت: مهم ترین اولویت شرکت برق، حفظ پایداری اقتصادی و حفظ پایداری فنی شبکه برق است که این اقدام در جهت رفاه و امنیت مردم و توسعه اقتصاد کشور صورت می گیرد.
 
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیرهمچنین به کاهش تلفات فنی و غیر فنی شرکت برق به عنوان مهم ترین برنامه شرکت برق تاکید کرد و افزود: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، این شرکت متعهد شده تا تلفات برق را به زیر 10 درصد کاهش دهد و امیدواریم هرمزگان که به عنوان یکی از قطب‌های انرژی در کشور مطرح است در این امر پیشگام باشد.
 
حقی فام گفت: کاهش میزان آسیب پذیری شبکه های برق از دیگر برنامه‌های شرکت برق است و باتوجه به اینکه شرایط جوی و آب و هوایی در سراسر کشور بویژه در مناطق جنوبی موضوعی و طبیعی است اما باید آمادگی مواجهه با تمام مشکلات را داشته باشیم تا مردم در رفاه و آرامش باشند.
 
وی به حوزه خدمات مشترکان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مطلوب نیازمند پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی از سوی مشترکان است و مردم باید برای بهبود و استمرار ارائه خدمات ، شرکت توزیع و صنعت برق کشور را با پرداخت هزینه بهای برق یاری کنند.
 
این مقام مسئول در صنعت برق کشور یادآورشد: ما معتقدیم بروز مشکل در اقتصاد صنعت برق مشکلات فنی و کاهش خدمات را در پی دارد و به همین جهت باید برای افزایش توفیقات، وصول مطالبات را عینیت بخشیم .
 
حقی فام بر ارتقای سطح رضایت مشترکان برق با افزایش سرعت، دقت و احترام در ارائه خدمات تاکید کرد و گفت: شرکت توزیع به دنبال ارائه خدمات به روز است.
 
وی با بیان اینکه در ایران پیک بار مناسب نیست و استان‌های گرمسیر نقش بسزایی در این موضوع دارند ، گفت: باد کمک شود تا در تابستان آینده از رشد پیک بار مصرف و بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.
 
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ، خوردگی و فرسودگی شبکه توزیع برق از معضلات موجود در صنعت برق کشور بویژه در مناطق گرمسیری از جمله هرمزگان دانست و بیان داشت: میزان فرسودگی شبکه در هرمزگان بالاست و سبب پائین آمدن عمر تجهیزات و افزایش قیمت تمام شده برق در این استان می شود.
 
وی یادآورشد: استمرار پیشرفت‌ها در شرکت توزیع برق هرمزگان، کاهش خاموشی و آموزش پیمانکاران جز مهم ترین وظایفی است که مدیر جدید این شرکت باید در اولویت کاری خود داشته باشد.
 
وی گفت: با توجه به رشد صعودی صنایع در هرمزگان ، توسعه شبکه و تامین نیاز برق و همچنین ارائه خدمات بهینه از مهم ترین اقدامات شرکت توزیع هرمزگان در آینده است.
 
وی رشد و بالابودن پیک مصرف برق فصل تابستان را مهم ترین موضوع قابل پیگیری شرکت توزیع برق هرمزگان دانست و افزود: تابستان گذشته افزون بر2 هزار مگاوات برق به شبکه هرمزگان توزیع شد که می‌توان با مدیریت مصرف استان از بروز مشکلات در این حوزه جلوگیری کرد.
 
در این مراسم محمد ذاکری به عنوان مدیر جدید شرکت توزیع برق هرمزگان معرفی و از خدمات پنج ساله عبدالصاحب ارجمند مدیرسابق شرکت توزیع برق هرمزگان تجلیل شد.
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: