bazarnews

کد خبر: ۱۱۸۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: جوسازی هایی صورت می گیرد که در این دولت به مسکن مهر بی توجهی می شود، اما بیش از 50 درصد طرح های مسکن مهر در این دولت تحویل شده اند.
بازارنیوز - احمد اصغری مهرآبادی روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان قم اظهار کرد: از مجموع 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر، یک میلیون و 925 هزار واحد به اتمام رسیده است و یک میلیون و 775 هزار واحد به بهره برداری رسیده اند.

وی با بیان این که واحدهای باقیمانده در کشور به صورت متوسط 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، افزود: این عدد در قم 99 درصد است که نشان از هماهنگی بسیار خوب مدیران این استان دارد.

مهرآبادی ادامه داد: امسال 14 استان طبق پیش بینی باید به اتمام می رسید که قرار بر این است که به شرط تامین منابع 350 هزار واحد تا پایان امسال برای تحویل آماده شوند.

وی گفت: مقرر شد 2100 میلیارد تومان تحویل شود تا این طرح ها تکمیل شوند که این مساله در دولت نیز تصویب شده است، اما هنوز این مصوبات به مرحله عمل نرسیده اند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مشکل عمده طرح های مسکن مهر مسائل اعتباری است، تصریح کرد: نظر دولت و شخص وزیر این است که طرح های مسکن مهر انجام شوند. 

تعهد استان قم در ساخت و واگذاری مسکن مهر 46 هزار واحد می باشد که بیش از 43 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است. 

ضرورت تلاش مدیران برای حل مشکلات زیرساختی پردیسان 
استاندار قم نیز در این جلسه، بر ضرورت تلاش مدیران برای حل مشکلات زیرساختی منطقه پردیسان شهر قم تاکید کرد.

سید مهدی صادقی با اشاره به برخی قوانین مزاحم در زمینه خدمت به مردم اظهار کرد: هنر مدیران این است که در چنین شرایطی بهترین مسیر برای پیشبرد هدف ها را انتخاب کنند.
وی با تاکید بر روان سازی کارها برای اجرای طرح های عمرانی خاطرنشان کرد: اعطای اختیارات به مسئولان استانی در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود. 

وی با تاکید بر تلاش مدیران اجرایی برای حل مشکلات اظهار کرد: در برخی تصمیم گیری ها نگاه ملی و همه جانبه حاکم نیست که باید مسئولان به این مساله توجه داشته باشند.
منطقه پردیسان، منطقه 8 شهرداری قم می باشد که در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از منطقه های شهرداری قم تبدیل شد. 
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود سلمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
این نابسامانی تعمدی است
قصه ی نخواستن و نتوانستن
مدیری که برج ساز وسهامدار بانک خصوصی است و با عرضه و تقاضای منفی بارها باعث گرانی مسکن شده همین
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: