bazarnews

کد خبر: ۱۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
بسته ویژه های روز منتشر شد
بازگشت تمام حقوق های نجومی به خزانه،آغاز واگذاری مسکن مهر،ابلاغ حکم اعدام بابک زنجانی،کاهش 10 درصدی قاچاق،ابهام در آینده روابط ایران و آمریکا،اظهارات جهانگیری درباره بدهکاران بانکی،گرانی سکه و ثبات در بازار ارز،رشد نامحسوس بورس،و ... مهمترین اخبار اقتصادی بازار نیوز در روز سه شنبه (12 بهمن ماه ۱۳۹۵ ) بودند.
بازار نیوز - برخی از مهم‌ترین‌ خبرهای اقتصادی روز سه شنبه بازار نیوز در ادامه آمده است که با کلیک روی تیتر هر خبر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود. ضمناٌ برای بزرگنمایی تصاویر روی آن ها کلیک کنید.گزیده اخبار اقتصادی بازار نیوز در روز سه شنبه ( 12 بهمن ماه ۱۳۹۵) را در لینک‌های زیر بخوانید.

اسفندیار امیدبخش استاد دانشگاه و کارشناس اقتصاد بین‌الملل اعتقاد دارد ظهور ترامپ بیانگر قدرت گرفتن پوپولیسم در دنیا است. وی می‌گوید یک نفر یا یک کشور نمی‌تواند روند جهانی شدن را متوقف کند.


عادل آذر در خصوص تلاش برای بازگرداندن حقوق های نامتعارف به خزانه گفت:موفق شدیم ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان یعنی تمام حقوق های نجومی را به خزانه بازگردانیم.


امروز ۱۲ بهمن به مناسبت آغاز دهه فجر بزرگترین پالایشگاه غلات خاورمیانه و اولین پالایشگاه غلات ایران با حضور رئیس جمهور در استان البرز به بهره برداری رسید.

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران اعلام کرد اسنپ و تپسی به دلیل مغایرت فعالیت با جواز صنفی، پلمب می شوند.


مهمترین عناوین اخبار اقتصادی سه شنبه 12 بهمن



امروز در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی معاون اول رئیس جمهور گفت:صرف داشتن بدهی بانکی به معنای جرم و فساد نیست. کسانی که به دلیل شرایط اقتصادی کشور با مشکل و بدهی مواجه شده اند باید مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند واحدهای تولیدی خود را احیا کنند و در مقابل، باید با کسانی که برای بازپرداخت بدهی خود هیچ اقدامی انجام نمی دهند با جدیت با آنها برخورد کرد و از هر گونه مماشات با این افراد بپرهیزیم.


ترامپ در حکم خود ورود ایرانی‌ها را به آمریکا ممنوع کرده است. اما اگر ایرانی‌ها نبودند ای بی، گوگل، دراپ باکس و بسیاری دیگر وجود نداشتند.


مهمترین عناوین اخبار اقتصادی سه شنبه 12 بهمن


کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی امروز در خصوص ابلاغ حکم اعدام بابک زنجانی گفت:رای ابلاغ شده است اما هنوز رأی را به طور کامل مطالعه نکرده‌ایم.


امروز در بازار آزاد دلار آمریکا ۳۸۱۴ تومان ، یورو ۴۱۶۷ تومان، پوند انگلستان ۴۸۴۶ تومان و لیر ترکیه ۱۰۴۰ تومان عرضه می‌شود.دلار در بازار رسمی امروز نیز ۳۲۳۶ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.


در بازار امروز سه‌شنبه سکه تمام طرح جدید با ثبات قیمت نسبت به دیروز یک میلیون و ۱۷۱ هزار تومان عرضه شد.



رضایی‌کوچی در گفت و گویی درباره عملکرد دولت در بخش مسکن گفت: دولت در بخش مسکن دست خالی است و هیچ برنامه شفافی برای رونق بازار مسکن ندارد.رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: عملکرد دولت در بخش مسکن بسیار ضعیف است. «محمدرضا رضایی کوچی» نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مدت کوتاه ریاستش بر این کمیسیون حوادث تلخ برخورد دو قطار در دامغان، حادثه پلاسکو و سیل سیستان و بلوچستان را تجربه کرد.


آخوندی وزیر راه در خصوص ورود ایرباس های جدید به ایران گفت: به زودی خبرهای خوشی از ورود دو فروند هواپیمای جدید ایران‌ایر به آسمان ایران به گوش مردم خواهیم رساند.


مهمترین عناوین اخبار اقتصادی سه شنبه 12 بهمن

مردم موصول عراق با در دست گرفتن کارت جیره در انتظار سهمیه غذای خود هستند.


موسسه کاسپین یکی از آن موسسه هایی بود که در ابتدا با مجور رسمی بانک مرکزی شروع به فعالیت و جلب اعتماد مردم را کرد اما چندی بعد به دلیل قصور و کوتاهی هیات مدیره تبدیل به یک موسسه غیر مجاز شد.


بازار بورس امروز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه درحالی به پایان رسید که همچنان کم حجم و ناامید پیگیری می‌شود.


در حالی گزارش های رسمی بانک مرکزی و مرکز آمار از تورم تک رقمی حکایت دارد که وزارت صنعت گزارش جدیدی از تغییر قیمت ۵۷ کالای اساسی مردم را منتشر کرد تا تورم دورقمی بیش از ۳۰ کالا حقیقت تورم را نشان دهد.


در گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۴ که دیوان محاسبات آنرا امروز منتشر کرد باز هم یارانه نقدی حق بقیه قسمت ها را خورد.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات مجلس، دولـت در بودجه ۹۴ اجـازه اسـتفاده از ۶۳۰۰ میلیارد تومان از بودجه عمومی برای مصارف قـانون هدفمنـدکردن یارانــه هــا را داشــته اســت کــه در عمــل مبلــغ ۳۸۵۳ میلیــارد تومان بیشتر از بودجه عمومی برداشت شده است.


بانک مرکزی به مناسبت ایام الله دهه فجر اقدام به انتشار سلسله گزارش هایی از مهم ترین و آخرین دستاوردهای این بانک از آغاز فعالیت دولت یازدهم در سال ۱۳۹۲ تا کنون کرده است که ارتقای انضباط پولی، مدیریت مناسب نقدینگی و حفظ ثبات بازار ارز از جمله این دستاوردها هستند.

مهمترین عناوین اخبار اقتصادی سه شنبه 12 بهمن


درشرایطی که روندکند تکمیل و واگذاری واحدهای طرح مسکن مهر، اعتراضات گسترده ای را به همراه داشته، وزارت راه و شهرسازی از واگذاری حدود۲۳هزارواحدمسکن مهرشهرهای جدید دردهه فجر، خبر داده است.


علی طیب نیا امروز در صحن علنی مجلس گفت: وظیفه مبارزه با قاچاق کالا با گمرک نیست اما با این حال تاکنون شاهد کاهش ده درصدی قاچاق کالا بوده ایم.




خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: