bazarnews

کد خبر: ۱۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
بسته ویژه های روز منتشر شد
خبر خوش برای سپرده گذاران کاسپین،فوق العاده نوبت کاری کارمندان دولت،اقساط وام مسکن 80 میلیونی،فرق بین مفسد اقتصادی و بدهکار بانکی از زبان دادستان،ارزان شدن سکه و دلار،بخشودگی جرائم وام های زیر 100 میلیون از امروز ،رشد اندک شاخص بورس و ... مهمترین اخبار اقتصادی بازار نیوز در روز چهارشنبه ( 20 بهمن ماه ۱۳۹۵) بودند.
بازار نیوز - برخی از مهم‌ترین‌ خبرهای اقتصادی روز چهار شنبه بازار نیوز در ادامه آمده است که با کلیک روی تیتر هر خبر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود. ضمناٌ برای بزرگنمایی تصاویر روی آن ها کلیک کنید.گزیده اخبار اقتصادی بازار نیوز در روز چهار شنبه ( 20 بهمن ماه ۱۳۹۵) را در لینک‌های زیر بخوانید.


رویکرد دولت در مقابل رکود مسکن تحریک تقاضای مسکن است اما طی سالیان گذشته آنقدر قیمت مسکن افزایش داشته و درآمد مشاغل تغییری نکرده که به نظر می‌رسد راهکار وام ۸۰ میلیونی نه به قشر کم درآمد جامعه کمک خواهد کرد و نه مسکن را از رکود خارج می‌کند.


فرید ضیاءالملکی کارشناس امور بانکی و همچنین مشاور تعاونی منحل شده فرشتگان گفت: نفراتی که در این موسسه اعتباری سرمایه گذاری کرده اند نباید نگران سپرده های خود باشند.


جهان می‌تواند طی سه سال آینده نفت و ذغال سنگ را کنار بگذارد. نه به خاطر اینکه ذخایر آن به اتمام می‌رسد بلکه به این دلیل که قیمت انرژی خورشیدی و خودروهای الکتریکی در حال کاهش است و سیاست‌های آب و هوایی قوی‌تری در جهان وجود دارد.


یک کارشناس بیمه ای با اشاره به مصوبه بازنشستگی ۲۰ ساله زنان بدون شرط سنی، گفت: اجرای این مصوبه باعث می‌شود نرخ مشارکت زنان در جامعه کاهش یابد.

هزاران شرکت در سطح کشور تحت عنوان «لیزینگ» فعالند و مردم بخشی از سرمایه‌های خود را درگیر آنها می‌کنند غافل از آنکه فقط ۲۹ لیزینگ دارای مجوز و قابل اعتبار وجود داشته و مابقی می‌تواند خطر کلاهبرداری و از بین رفتن اموال را به همراه داشته باشد.


در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش ۳۰۰۰ تومانی قیمت در مقایسه با روز گدشته یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان فروخته و همچنین نیم سکه و ربع سکه با افزایش قیمت ۱۰۰۰ تومانی و ۴۰۰۰ تومانی، ۶۴۵ و ۳۴۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

چکیده مهمترین اخبار اقتصادی چهار شنبه 20 بهمن

امروز چهارشنبه در بازار آزاد هر دلار آمریکا ۳۸۲۸ تومان، یورو ۴۲۱۰ تومان، پوند انگلستان ۴۸۵۲ تومان و لیر ترکیه ۱۰۶۵ تومان فروخته می‌شود.

چکیده مهمترین اخبار اقتصادی چهار شنبه 20 بهمن


چکیده مهمترین اخبار اقتصادی چهار شنبه 20 بهمن



بر اساس تصمیم دولت، فوق العاده نوبت کاری کارمندان دولت در هفت مدل ابلاغ شده است. به نحوی که این رقم برای کارمندان دارای شیفت دونوبتی چرخش منظم ۲۸ درصد حق شغل کارمند است.


جعفری دولت آبادی دادستان تهران امروز در جمع خبرنگاران به تشریح تفاوت های مفسدین اقتصادی با بدهکاران بانکی پرداخت و گفت: از این به بعد بانک ها مکلف به قبول اموال به جای بدهی بدهکاران بانکی شدند.


امروز رئیس جمهور در دیدار با وزیران خارجه و نفت ونزوئلا گفت:ضروری است تا همه اعضای اوپک و غیر اوپک بکوشند تا قیمت نفت را به ثبات برسانند.


رئیس کل بانک مرکزی خبر داد: بخشنامه بخشودگی جرائم تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان امروز ابلاغ می‌شود.
ولی الله سیف در جمع خبرنگاران درباره پرداخت وام ۸۰ میلیونی ازدواج گفت: این موضوع را الان شنیدم و جزییاتش را نمی‌دانم.


پایان هر سال عیدی کارگران و کارمندان تبدیل به بحثی روزانه و داغ می شود و همه به دنبال پاسخ این سئوال هستند که بالاخره میزان عیدی امسال چقدر است و کی پرداخت می شود؟ نگاهی به گذشته نشان می دهد که روند یکسانی در این پرداخت عیدی کارگران و کارمندان وجود نداشته است.


سامانه جامع گمرکی که در سال ۹۳ توسط وزارت اقتصاد به منظور جلوگیری از قاچاق تاسیس شد این روزها از اختلاف دو وزیر صنعت و اقتصاد پرده برداشت.

معاملات امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه به دنبال ترس روزهای گذشته، با روندی آرام پیگیری شد و درنهایت شاخص کل بورس با رشد ۲۷ واحدی به معاملات این هفته پایان داد.

چکیده مهمترین اخبار اقتصادی چهار شنبه 20 بهمن

بعد از تجربه تلخ و دردناک آتش سوزی پلاسکو، جمعه بازار پارکینگ پروانه هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت.دیروز و امروز عده ای از غرفه داران پارکینگ پروانه با اعتراض به تصمیم شهرداری مبنی بر پلمب جمعه بازار پارکینگ پروانه واقع در خیابان جمهوری و روبری ساختمان سابق! و سوخته پلاسکو، طوماری را امضا کردند که تاکنون طول آن به ۱۵ متر رسیده است.


علی ربیعی وزیر کار در همایش کارآفرینان در تبریز گفت: اقتصاد کشوری که در آن پولدارها به جای کار، با پول، پول در بیاورند رانتی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باید با یکدیگر مدارا کرده و با عقلانیت کار کنیم، گفت: در سال گذشته ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم و یک و نیم میلیون نفر وارد باز کار شدند.

طلای جهانی تحت تاثیر ابهامات سیاسی و اقتصادی در اروپا و آمریکا که تقاضا برای خرید این فلز به عنوان دارایی امن را تقویت کرده است، روز چهارشنبه نزدیک به بالاترین قیمت سه ماه گذشته ایستاد.




خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: