bazarnews

کد خبر: ۱۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کلیه مدارس و مراکز آموزشی اهواز و ۱۱ شهرستان خوزستان در نوبت صبح و همچنین هشت شهرستان دیگر در نوبت صبح یا بعدازظهر شنبه (۳۰ بهمن) تعطیل است.
بازار نیوز - با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود توده گردوخاک از کشور عراق و مصوبه ستاد بحران استان، کلیه مدارس و مراکز آموزشی شهر های اهواز، کارون، باوی، بستان، حمیدیه، شوش، آبادان، خرمشهر، اروند، شادگان، دشت آزادگان و هویزه در  نوبت صبح فردا شنبه ٩٥/١١/٣٠ تعطیل اعلام شد.

همچنین مدارس و مراکز آموزشی شهرهای ماهشهر، امیدیه، آغاجاری، دزفول، رامهرمز، رامشیر، گتوند و شوشتر فقط در نوبت بعد از ظهر فردا شنبه (۳۰ بهمن ماه) تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارس استان همدان به علت بارش برف، سردی هوا و لغزنده بودن معابر در نوبت صبح امروز تعطیل شد.

 محمد پورداود تصریح کرد: به علت بارش برف، سردی هوا، لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی تمامی دوره‌های تحصیلی در شهرستان‌های استان در نوبت صبح شنبه 30 بهمن‌ماه تعطیل شد.

پورداود خاطرنشان کرد: شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان همدان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 31359 دریافت کنند.

اداره کل آموزش و پرورش کردستان در خصوص تعطیلی مدارس استان در روز شنبه 30 بهمن اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش شدید برف، لغزندگی معابر و پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت شدید هوا و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی، بنا به تصمیم و پیشنهاد فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش فردا شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره، سروآباد، مریوان، بیجار، دهگلان، قروه و مناطق زیویه، کلاترزان، سریش آباد و کرانی در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است.

زمان شروع به کار مدارس روستایی بخش مرکزی شهرستان کامیاران و منطقه موچش هم در نوبت صبح از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی را به تعطیلی کشاند.

 بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، فردا (شنبه) در شیفت قبل از ظهر، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی ومتوسطه‌ی دوره‌ی اول  مناطق شهری و روستایی در شهرستان تبریز تعطیل است.

در شهرستان مرند مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنانی و متوسطه‌ی دوره‌ی اول مناطق شهری و روستایی، در شهرستان بستان آباد کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و در منطقه خسروشاه کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی از سوی آموزش و پرورش استان تعطیل اعلام شد.

کلیه کلاس‌ها و کارهای اداری دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) و پردیس علامه امینی با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان ملکان، مدارس مقطع پیش دبستانی و استثنایی مناطق شهری (ملکان - مبارک شهر و لیلان ) و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق روستایی تعطیل است؛ همچنین مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم  مناطق شهری و متوسطه‌ی اول و دوم مناطق روستایی با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع می‌شوند .

در شهرستان کلیبر، مدارس مقطع پیش دبستانی مناطق شهری و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی مناطق روستایی تعطیل اعلام شد و مدارس مقطع ابتدایی مناطق شهری نیز با یک ساعت تأخیر، رأس ساعت ۹ شروع به فعالیت می‌کنند. بر اساس این اطلاعیه، بقیه مدارس طبق روال عادی دایر خواهند بود.

در ادامه اطلاعیه‌های اداره کل آموزش‌ و پرورش استان، کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان عجب‌شیر، منطقه گوگان، منطقه ایلخچی، شهرستان آذرشهر، بخش ممقان، شهرستان اسکو، شهر جدید سهند، منطقه کندوان (میانه)، شهرستان سراب، منطقه مهربان، منطقه کاغذکنان (میانه)، منطقه خاروانا (ورزقان)، منطقه ترکمانچای (میانه)، شهرستان‌های هوراند، هریس، هشترود، چاراویماق و ورزقان، منطقه نظرکهریزی و منطقه تیکمه داش  تعطیل اعلام شده است،

همچنین در شهرستان اهر، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و کلیه مدارس روستایی تعطیل اعلام شد و مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان مراغه، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنانی مناطق شهری و کلیه مدارس روستایی تعطیل است و مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در منطقه خواجه، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و کلیه مدارس مناطق روستایی تعطیل است.

در شهرستان میانه و شهر آچاچی، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی مناطق شهری و کلیه مدارس روستایی و در شهرستان خداآفرین مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و روستایی تعطیل است.

در شهرستان شبستر و مناطق صوفیان و تسوج، مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام شد و مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم مناطق شهری و روستایی با یک ساعت تأخیر رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: