bazarnews

کد خبر: ۱۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
سازمان هواشناسی اعلام کرد:
چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم بوده و در نتیجه انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت رخ خواهد داد.
بازار نیوز - براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی چهارشنبه جوی نسبتا پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است و در نتیجه  انباشت آلاینده های جوی در شهر های صنعتی و پرجمعیت رخ خواهد داد.
 
از اوایل روز پنجشنبه سامانه بارشی از سمت غرب کشور وارد می شود که به تدریج در غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور سبب بارش باران و وزش باد، در مناطق مرتفع بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق می گردد، این سامانه تا چند روز آینده در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی کشور، به تدریج مناطق مرکزی و شمال شرق کشور فعال خواهد بود همچنین به‌دلیل افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، شرق عربستان و خوزستان شکل گیری توده های گرد و خاک، در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور کاهش دید افقی و کیفیت هوا را از اواخر روز چهارشنبه و طی روز پنجشنبه را به همراه خواهد داشت. 

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت جوی تهران اعلام کرد: هوای امروز پایتخت آسمانی صاف همراه با غبار محلی است که البته از فردا به تدریج آب و هوای پایتخت همراه با افزایش ابر و همچنین بارش پراکنده پیش بینی می شود حداکثر دمای هوای امروز تهران 16 درجه بالای صفر خواهد بود.

وضعیت آب و هوای استان های کشور +دمای هوا
وضعیت آب و هوای استان های کشور +دمای هوا
وضعیت آب و هوای استان های کشور +دمای هوا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: