bazarnews

کد خبر: ۱۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
شرکت های هواپیمایی داخلی به علت نبود نظارت متوالی شرکت هواپیمایی کشوری خدمات ویژه خود به مسافرین خاص را حذف کردن .
بازار نیوز - شرکت‌های هواپیمایی داخلی در نبود نظارت های متولی این بخش یعنی سازمان هواپیمایی کشوری به تازگی خدمات ویژه خود برای مسافران خاص(معلولان، جانبازان، بیماران و...) را حذف کرده‌اند.

شرکت‌های هواپیمایی در پروازهای خود همواره اقدام به ارائه خدمات به افراد خاص (معلولان، جانبازان، بیماران و...) کرده‌اند. در این زمینه خودروهای مخصوصی مسافر یا مسافران خاص را به سمت هواپیما جابجا کرده و در آنجا نیز با استفاده از پله‌های برقی مسافر سوار هواپیما می‌شود.

این خدمات رایگان بوده و تنها مسافران در زمان خرید بلیت باید موضوع مربوط را به اطلاع شرکت هواپیمایی برسانند تا ایرلاین‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان بتوانند خدمات مناسبی را ارائه دهند.

این در حالی است که یکی از ایرلاین‌های داخلی در اقدامی قابل تامل خدمات مربوط به مسافرات خاص را قطع کرده است. مطابق تصاویری که یکی از  مخاطبان تسنیم ارسال این شرکت مسافر دارای ناتوانی جسمی را با استفاده از  یک ویلچر جابجا می‌کند و هیچ خبری از خودروهای مخصوص برای این کار نیست.

به نظر می‌رسد سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان متولی حمل ونقل هوایی کشور نظارت درستی بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی ندارد، ضعفی که باعث شده تا ایرلاین‌ها از ارائه خدمت ویژه به مسافران خودداری کنند. سازمان مذکور طی سال‌های اخیر بیش از آن‌که روی انجام اهداف، برنامه و وظایف خود متمرکز باشد بیشتر درگیری حواشی متخلف از جمله ایفای نقش سخنگوی شرکت‌های هواپیمایی بوده است.
تسنیم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: