bazarnews

کد خبر: ۱۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
بازار خودرو به طور فزاینده ای شبیه به یک تلویزیون سیاه و سفید به نظر می رسد چرا که اکثر خودروهای جدید فروخته شده در این روزها با کم ترین رنگ های جذاب و شاد به فروش رفته اند.
نتیجه گیری بر اساس گزارش تازه منتشر شده ای از تامین کننده رنگ خودروها، Axalta است که اعلام کرده 7 درصد از خودروها، وانت ها و شاسی بلندهای فروخته شده در سال 2016 دارای رنگ های سفید، نقره ای و مشکی بوده اند. این امر نیز گواهی بر آن است که خریداران خودرو بسیار بی حوصله و کسل هستند.

رنگ سفید 37 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده و پس از آن رنگ مشکی با سهمی 18 درصد، خاکستری و نقره ای هر یک با سهمی 11 درصدی قرار دارند.

از همه بدتر آن که 2016 ششمین سال متوالی است که رنگ سفید در صدر فروش خودروها قرار دارد در حالی که در سال 2011 این جایگاه به رنگ نقره ای تعلق داشت. با در نظر گرفتن تمام این رنگ ها در یک پارکینگ به نظر می رسد که یک فیلم سیاه و سفید را می بینیم.

این ترکیب در آمریکای شمالی کمی بهتر است چرا که رنگ های قرمز و آبی نیز به ترتیب با سهم های 10 و 8 درصدی در این لیست قرار دارند اگرچه رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای همچنان در صدر هستند.
دنده 6
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: