bazarnews

کد خبر: ۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد پلیس استان فضا را برای فعالیت قاچاقچیان ناامن می کند.
بازارنیوز- سردار منوچهر امان الهی، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور مبارزه بی امان با قاچاقچیان و مخلان نظام اقتصادی همچنان ادامه دارد. 

وی اظهار داشت: استان کرمانشاه به دلیل موقعیت راهبردی همواره در معرض پدیده قاچاق بوده و وضعیت کشورهای همسایه به این موضوع دامن زده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقق اقتصادی مقاومتی به واسطه ارتقای امنیت کسب و کار، مبارزه بی امان با مخلان نظام اقتصادی و همراهی قوه قضاییه و دولت میسر خواهد شد. 

امان الهی افزود: پلیس در این راستا تمام ظرفیت های خود را بکار گرفته و با ارتقای مهارت های تخصصی، فضا را برای وقوع پدیده قاچاق ناامن می کند. 

وی تاکید کرد: پلیس در مبارزه با قاچاقچیان به هیچ عنوان کوتاهی نخواهد کرد تا گامی در راستای ایجاد رونق اقتصادی کشور برداشته شود. 

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، در بحث مبارزه با قاچاق کالا تاکنون توفیق های بسیار بزرگی کسب شده و آمار بیانگر افزایش کشفیات در سالهای اخیر است. 

امان الهی اضافه کرد: آمار بالای کشفیات کالای قاچاق به ویژه در شهرستان های مرزی های این استان، بیانگر اهتمام دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی در مبارزه با این پدیده است. 
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: