bazarnews

کد خبر: ۱۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
در بین محصولات لینکلن ، اس یو وی نویگیتور یکی از خاصترین و پرطرفدارترین مدلهای این برند معروف امریکاییست.
بازار نیوز - نسل جدید نویگیتور شباهت بسیاری به کانسپت سال گذشته اش با درهای گالوینگ دارد هرچند مکانیزم دربها به حالت منطقی و تولیدی درامده اما کلیت پیکره و استایل بدنه همان عظمت و تناسبات را به بیننده منتقل میکند.

بر خلاف اینفینیتی مونوگراف در لینکلن سادگی طراحی بدنه کاملا آشکار است و بنظر میرسد همچنان به سنت سادگی در طراحی خود وفادار است.

پیشرانه شش سیلندر بی توربو با توان چهارصد و پنجاه اسب بخار در کنار گیرباکس ده دنده اتومات قول یک رانندگی آرام ، مقتدر و لذت بخش را به شما میدهد.

نویگیتور در طراحی کابین و امکانات رفاهی تقریبا سنگ تمام گذاشته، شش پورت یو اس بی،ماساژورصندلیهای جلو، هشت خروجی برق 12 ولت،سیستم شارژ بدون سیم موبایل،قابلیت تنظیم سی حالته صندلی های جلو،نمایشگر ده اینچی برای سرنشینان عقب،سیستم صوتی قدرتمند با بیست اسپیکر، دوربین کمک پارک راننده با دوربین سیصد و شصت درجه،تنظیم هوشمند چراغهای جلو با توجه به شرایط جاده و سرعت و عرض مسیر عبور تنها بخشی از تدارکات لینکلن برای مشتریان سخت پسند نویگیتور است.بنظر میرسد قیمت برای مدل پایه و ساده این اس یو وی حدود شصت و پنج هزار دلار باشد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: