bazarnews

کد خبر: ۱۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
قائم مقام بانک ملت ضمن اعلام وجود اختلال در سیستم های بانک اعلام کرد: تمامی مبالغ برداشت شده به حساب‌های مبداء برگشت داده شد.
بازار نیوز - علیرضا لگزایی افزود: هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده است.

قائم مقام بانک ملت در توضیح مشکل ایجاد شده در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک اظهارداشت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۶، یک اختلال سیستمی در سرویس حواله اینترنتی این بانک رخ داده و مبالغی از حساب های تعداد معدودی از مشتریان به حساب های دیگر نزد همین بانک واریز شده است.

وی افزود: خوشبختانه کارشناسان فنی بانک ملت در زمان کوتاهی از بروز این اختلال، متوجه مشکل شده و سیستم حواله اینترنتی را از دسترس خارج کرده اند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل بانک ملت، هیچ مبلغی از این بانک خارج نشده و تمامی مبالغ برداشت شده به حساب های مبداء برگشت داده شده و مراتب واریز وجوه از طریق پیامک به اطلاع صاحبان حساب ها رسیده است.

لگزایی اعلام کرد که تا ساعتی دیگر سیستم حواله اینترنتی بانک ملت نیز مجددا فعال خواهد شد.

روابط عمومی بانک ملت از تمامی مشتریان، به ویژه مشتریانی که با مشکل مذکور مواجه شده اند پوزش می طلبد.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: