bazarnews

کد خبر: ۲۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
رضایی گفت:اگر خودرو سازان تمایل به جذب رضایت مشتریان در جذب بازار بزرگ منطقه دارند ملزم به طراحی پلت فرم جدید هستند.
بازار نیوز - رضا رضایی رئیس انجمن قطعه سازان درحاشیه آیین امضای قرارداد تفاهم نامه 10 جانبه بین المللی برای طراحی و تولید پلت فرم محصولات جدید ایران خودرو گفت: شرکای جدید که در ساخت پلت فرم ها مشارکت می کنند از بهترین خودروسازان در دنیا هستند.


وی با اشاره به اینکه صنعت خودرو در سالهای اخیر با مشکلات زیادی روبه رو بوده، افزود: صنعت خودرو کشور در حال حاضر 23 هزار میلیون دلار چرخه مالی را به خود اختصاص داده که بخشی از آن توسط قطعه سازان محقق شده است.


رضایی تصریح کرد: دشمنان نگذاشتند صنعت خودرو پیشرفت لازم را بکند و اگر خودرو سازان تمایل به جذب رضایت مشتریان در جذب بازار بزرگ منطقه دارند ملزم به طراحی پلت فرم جدید هستند.


رئیس انجمن قطعه سازان اذعان داشت: امروز رقابت زیادی در دنیا درحوزه صنعت خودروسازی وجود دارد که ما می توانیم با طراحی پلت فرم های جدید وارد چرخه رقابت جهانی شویم.


وی تاکید کرد: پلت فرم ها می توانند در عین بالا بردن ظرفیت قطعه سازی کشور موجب پایین آمدن قیمت تمام شده محصولات تولیدی شوند.


رئیس انجمن قطعه سازان در پایان یادآور شد: صنعت قطعه سازی کشور با وجود هزار قطعه ساز فعال و با نیروی کاری با مهارت بالا و توجه بسیار به الزامات خودروسازان د اخلی و خارجی در حال جوینت ونچرشدن با شرکت های قطعه سازی بزرگ دنیا است و امیدواریم از تولید 40 درصد قطعات داخلی خودرو در آینده به 70 تا 80 درصد دست بیابیم.
 خبرنگاران جوان
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: