bazarnews

کد خبر: ۲۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمان با اعلام این خبر که حدود 6 نفر از کاندیداهای انتخابات شهر و روستا به‌علت تخلف به دادگستری استان معرفی شده‌اند، گفت: بیشترین تخلفات در شهر کرمان صورت گرفته است.
بازار نیوز - «یحیی کمالی‌پور» درباره آخرین تخلفات انتخاباتی در میان اعضای کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان اظهار کرد: در چند روز اخیر هیچ یک از کاندیدای انتخاباتی شورای شهر و رورستا در استان کرمان رد صلاحیت نشده است.

وی با بیان این مطلب که تذکراتی به چند کاندیدا در خصوص نوع تبلیغاتشان داده شده است، یادآور شد: تخلفاتی از طرف کاندیداها مشاهده کردیم که این موارد به دادگستری استان ارجاع داده شده است، هم‌چنین برخی کاندیداها از بنرهای نامتعارف و خلاف قانون استفاده کرده بودند، که با همکاری شهرداری این بنرها را جمع‌آوری کردیم.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا استان کرمان افزود: بیشتر تخلفات کاندیداها در حوزه نصب تراکت‌های تبلیغاتی در اماکن عمومی است هم‌چنین کاندیداها می‌توانستند در چهار نقطه از شهر بنر نصب کنند که متأسفانه در نقاط مختلف بنرهای خود را نصب کرده‌اند که تذکرات لازم داده شده و اگر خود کاندیداها آن‌ها را جمع‌آوری نکردند، شهرداری و نیروی انتظامی آن‌ها را جمع‌آوری کرده است.

وی با اعلام این خبر که حدود 6 نفر از کاندیداهای انتخابات شهر و روستا به‌علت تخلف به دادگستری استان معرفی شده‌اند، یادآور شد: بیشترین تخلفات در شهر کرمان صورت گرفته است.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: