bazarnews

کد خبر: ۲۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
مجموعه رامش خودرو به عنوان یک برند موفق عرضه خودروهای خارجی به زودی قصد تولید خودروی هیبریدی در کشور را دارد.
به گزارش بازار نیوز با پیشرفت رو افزون تکنولوژی در صنایع مختلف شاهدیم کمپانی ها و شرکت های بزرگ هر روز از محصولاتی جدید و با سطح تکنولوژی بالا پرده بر می دارند و همه بازارها به شدت رقابتی شده است. ذائقه مشتری ها نیز به این رقابت سنگین دامن می زند و آنها نیز انتظار محصولات پیشرفته تر با سطح کیفی و خدمات بالاتر را انتظار دارند.

صنعت خودروسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دیگر نمی شود انتظار داشت که مرزهای کشورها را به روی محصولات جدید دیگر کشورها ببندیم بلکه باید در این مسیر جایگاه خود را بیابیم. از همین رو همواره کارشناسان ضمن دفاع از سیاست های حمایتی از تولیدکنندگان، از واردات خودروهای خارجی به منظور ارتقا سطح کیفی محصولات موجود در بازار و افزایش رقابت استقبال می کنند.

شرکت های مختلفی نیز در این زمینه فعالیت دارند و تلاش می کنند نیاز و ذائقه مخاطب را تامین کنند. یکی از این مجموعه ها رامش خودرو است که با ارائه خدمات حرفه ای توانسته به برندی صاحب نام در زمینه عرضه خودروهای خارجی تبدیل شود.

این شرکت با بهره گیری از تخصص و دانش فنی بالا و نیروی کار تحصیل کرده و صاحب دانش خدمات خوبی را در این زمینه ارائه کند رضایت مشتریان را کسب کند به نحوی که در حال حاضر بیش از دو هزار مشتری بدون حتی یک شکایت را به دست آورده است.

عملکرد این مجموعه باعث شده تا امکان توسعه کار خود را پیدا کنند و به زودی شاهد ورود آن به تولید خودروی هیبریدی خواهیم بود که ضمن لحاظ نکات زیست محیطی ما را وارد رقابت در عرصه تولیدات هیبریدی می کند که به گفته کارشناسان آینده خودروسازی جهان در آن بخش خواهد بود.

با این تفاسیر انتظار می رود مسئولان نیز از این تصمیم صحیح مجموعه رامش خودرو حمایت کنند تا ضمن تقویت تولید ملی زمینه حضور بیشتر ایران در بازار های جهانی فراهم گردد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: