bazarnews

کد خبر: ۲۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
غلامحسین محسنی اژه‌ای پاسخ داد:
در بخشی از نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، خبرنگاری پرسید: «درباره موسسات آرمان و کاسپین از رئیس کل بانک مرکزی شکایت شده؟ است که محسنی اژه ای در این درباره به ارائه توضیحاتی پرداخت.
بازار نیوز - غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ گفت:گزارشی خطاب به دادستانی کل نوشته اند که مطالبی را علیه رئیس کل بانک مرکزی نوشته اند که بانک مرکزی به قول و قرارهایش عمل نکرده. اما این که شکایت شده را اطلاع ندارم. 8 تعاونی اعتبار بوده که قرار بود ادغام شوند و یک موسسه اعتباری تشکیل شود. قرار بود آنها منحل شوند و عناصر اصلی شان بیایند یک موسسه اعتباری به نام کاسپین تشکیل شود و همه سهامداران و سپرده گذاران به این موسسه بیاید. ظاهرا باید قبل از اتمام کار آنها و مشخص شدن طلب، بدهی و موجودی آنها، به کاسپین مجوز داده شده و حتی از سال 94 مجوز داده اند بدون اینکه موضوعات آن 8 شرکت تعاونی اعتبار روشن شود. بخشی از مشکلات از این ناحیه است. 

بخش دیگر این است که آن تعاونی ها، بر خلاف مقررات سودهای زیادی به سپرده گذاران داده اند و این سودها را از اصل موجودیها برداشته اند و به مشکل برخورده اند. برخی از آنها هم تخلفاتی داشتند. الان بانک مرکزی از ما کمک خواسته و ما داریم کمک می کنیم و برخی افراد را از موسسه فرشتگان و آرمان بازداشت کردند و اموال شان توقیف است. ما درخواست می کنیم بانک مرکزی به رسیدگی تسریع کند و مشکل مردم را راحتتر حل کند. قبول دارم کار آسانی نیست و طبیعی است مردم هم عنایت داشته باشند.
خبرآنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: