bazarnews

کد خبر: ۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران از دوم تا ششم آذرماه در جهت معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی در روم_ایتالیا برگزار می شود.
بازارنیوز-  محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی در نشست خبری نمایشگاه اختصاصی ایران اظهار داشت: ایران در سال 95 مصوب کرد که در 12 نمایشگاه خارجی حضور پیدا می کند که 6 نمایشگاه اختصاصی (عمومی) و 6 نمایشگاه دیگر تخصصی ( صنعتی) است. این نمایشگاه ها در کشورهای ایتالیا، ترکیه، عمان ، تانزانیا، کنیا و عراق برگزار می شود.

وی در ادامه اذعان کرد:با توجه به توافقات خوبی که از گذشته بین دو کشور ایران و ایتالیا در سه سال اخیر وجود داشته، ارتباطات تجاری بین دو کشور در حال حاضر توسعه پیدا کرده است.

قنبری با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ها عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها معرفی ظرفیت ها و تولیدات ایرانی، حمایت از بخش خصوصی و ایجاد فرصت های بازاریابی برای ایرانیان است.

وی در پایان بیان کرد: در جهت حمایت از بخش خصوصی یارانه هایی با سقف 50درصد برای شرکت کنندگان در نظر گرفته می شود و تلاش می کنیم که  رابطه تجاری با کشورهای کشور گسترش دهیم.

در همین راستا حسین میر ظفرجویان معاون فنی و مهندسی نمایشگاه بین المللی ایران و مدیر نمایشگاه ایران در ایتالیا در این نشست اعلام کرد: نمایشگاه ایران از دوم تا ششم آذر ماه در روم برگزار می شود و این نخستین و بزرگترین نمایشگاه اختصاصی ایران پس از 20سال است که در خارج از کشور برگزار می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان برای حضور در این نمایشگاه بین المللی تا آخر شهریور ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند.
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: