bazarnews

کد خبر: ۲۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
اگر اهل سفر باشید حتما مقاصد زیاد و حتی دور از دسترسی را در رویاهای خود دارید.
بازار نیوز - برای برخی از افراد آلاسکا یکی از این مقاصد است. بخصوص اگر اهل سرما و تفریحات برفی نظیر اسکی باشید بدون شک آلاسکا را در ذهن خود مجسم می کنید و شهر والدز آلاسکا مناسب شما خواهد بود. با لست سکند همراه باشید تا بیشتر با این سرزمین یخی آشنا شوید.

کوههای چوگاچ (Chugach Mountains )
کوههای چوگاچ مشهورترین کوهها در آلاسکا هستند که بهشت اسکی بازان به شمار می روند. این کوهها ارتفاع خیلی زیادی ندارند و بلندترین قله آنها کوه مارکوس بیکر با ارتفاع 3991 متر است ، با این حال به دلیل موقعیتشان ، در کوههای چوگاچ برف بیشتری نسبت به سایر نقاط جهان می بارد و معمولا سالانه بیش از 1500 سانتی متر می شود.

مسیر رسیدن به والدز
جاده ای که از آنکوراژ به والدز می رود به بزرگراه آلکان مشهور است اما آن را "راهروی ماجراجویی" نیز می نامند و هنگامی که در این جاده سفر کنید کاملا با این نام موافق خواهید بود. بخصوص اگر در شب با منظره زیبای شفق قطبی نیز مواجه شوید این سفر برایتان رویایی ترین سفر خواهد بود.

بندر والدز
شهر والدز در کنار یک بندر قرار گرفته است که قایق های متعددی روی آبهای آلاسکایی آن در تردد هستند ، برای بسیاری از گردشگران تماشای این صحنه نیز لذتبخش است چه برسد به قایق سواری به روی این آبها.

غروب در والدز
پس از یک روز اسکی بازی در میان کوههای والدز ، هنگام غروب بهترین زمان برای ریلکس کردن ، غذا خوردن و استراحت کردن است. خوشبختانه در والدز کافه ها و رستوران های متعددی وجود دارد که این ساعات از روز بسیار شلوغ و سرزنده هستند. حتی اگر به این رستوران ها هم مراجعه نکنید تماشای تاریک شدن آسمان در آرامش کوهها و کنار آبها لذتبخش خواهد بود.
 
برچسب ها: آلاسکا ، سرزمین یخی ، اسکی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: