bazarnews

کد خبر: ۲۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
داروغه زاده می گوید که ۱۲ فیلم در کمیته رفع توقیف فیلمها بررسی شد و مشکل ۵ فیلم حل شد.
بازار نیوز - ابراهیم داروغه زاده که شامگاه پنجشنبه ۹ شهریور در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر حاضر شده بود گفت: باید یک تعامل خوب بین دولتمردان و سینماگران برقرار کنیم باید به سمتی حرکت کنیم که دولتمردان در قبال فیلم هایی که سینماگران درباره مشکلات و معضلات می سازند سعه صدر بیشتر داشته باشند و از طرفی فیلمسازان نیز مصالح ملی رادر نظر بگیرند.

 وی درباره تحریم برخی فیلم ها توسط حوزه هنری گفت: طبق قانون سینماها مختار هستند که فیلمها را انتخاب کنند و نمایش دهند اینکه حوزه هنری  برخی فیلم ها را نمایش نمی‌دهد را نمی توان نام تحریم بر روی آن گذاشت و بر اساس قانون شورای صنفی نمایش همه این اختیار را دارند که فیلم انتخاب کنند و نمایش بدهند یا نمایش ندهند.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی درباره فعالیت کمیته رفع توقیف فیلم‌های سینمایی گفت:  ۱۲ فیلم در کمیته رفع  توقیف فیلمهای توقیفی مطرح شد که درباره ۵ فیلم به جمع بندی نهایی رسیدیم و با اصلاحاتی توانستند نظر کمیته را جلب کنند و پروانه نمایش بگیرند.

وی ادامه داد: نظام رده بندی سنی فیلمها  را بر اساس تجربه جهانی اماده کرده ایم و هفته آینده رونمایی می کنیم  بر اساس این طرح شورای صدور پروانه نمایش فیلمها را رده بندی سنی می کند .
ایلنا
برچسب ها: فیلم ، سینمایی ، توقیف
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: