bazarnews

کد خبر: ۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
امروز درساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ارتفاعات البرز مركزی وسواحل شرقی دریای خزر افزایش ابر،و بارش پراكنده پیش بینی می شود.
بازارنیوز- براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز برای ارتفاعات جنوب كرمان، شرق فارس وارتفاعات هرمزگان،شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعداز ظهر بارش پراكنده و گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.
 
همچنین در روز دوشنبه درساعات بعدازظهر و اوایل شب برای ارتفاعات البرز مركزی وسواحل شرقی دریای خزر افزایش ابر،و بارش پراكنده پیش بینی می شود.

طی روزهای سه شنبه وچهارشنبه برای ارتفاعات البرز مركزی وسواحل شرقی دریای خزر افزایش ابر، و رگبار رعد وبرق پیش بینی می شود.

بدلیل سرعت وزش باد در شمال استان سیستان وبلوچستان طی روزهای دوشنبه وسه شنبه تولید گردوخاك در این مناطق پیش بینی شده است. همچنین طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج می باشد.

دمای تهران نیز در گرم ترین ساعات به 37 درجه سانتی گراد می رسد

معصومه احمدی کارشناس هواشناسی در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت: برای امروز در شمال غرب سواحل شمالی و ارتفاعات البرز بخش های شمالی آذربایجان غربی و شرقی اردبیل، گیلان مازندران و گلستان رگبار و رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

وی افزود: فردا از شدت بارندگی ها کاسته خواهد شد و در طول هفته بارش قابل توجهی برای کشور پیش بینی نمی شود.

احمدی اظهار داشت: افزایش سرعت وزش باد در نیمه شرقی کشور یعنی نواحی سیستان و بلوچستان و زابل باعث بروز پدیده گرد و خاک خواهد شد همچنین دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

وی در پایان گفت: برای امروز و فردا کاهش دما پیش بینی می شود و دمای تهران نیز در گرم ترین ساعات به 37 درجه سانتی گراد می رسد.

پیش بینی بارش های پراکنده برای ارتفاعات البرز
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: