bazarnews

کد خبر: ۳۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
رئیس سازمان اطلاعات سپاه مطرح کرد:
رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت که اتهام مطرح شده در خصوص یکی از اعضای خانواده رئیس قوه قضائیه کذب محض است.
بازار نیوز-حجت الاسلام والمسلمین طائب در این باره گفت: اشراف اطلاعاتی ما بر تحرکات سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و انگلیس حاکی از آن است که پس از شکست تلاش های آنان برای به محاق بردن پروژه نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور، این سرویس ها با طرح کیس‌های بی اساس و نشر کاذیب در پی مشغول سازی  افکار عمومی و ایجاد حس بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان خدوم نظام هستند.


وی ضمن کذب محض خواندن اتهام مطرح شده در خصوص یکی از اعضای خانواده رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخوردهای قانونی موثر قوه قضائیه در برخورد با مفسدین و عوامل نفوذی دشمن در سال های اخیر بالاخص دستگیری و اعلام محکومیت جاسوس های دو تابعیتی وابسته به آمریکا و انگلیس و برخی سرویس های منطقه ای همکاری آنان، این گونه هجمه ها و دروغ  پردازی های عناصر وابسته به دشمن دور از انتظار  نیست.


طائب تصریح کرد: حسب اطلاعات ما طی ماه های آتی این روند اتهام زنی ها و پرونده سازی های دروغین در خصوص موضوعات و شخصیت های دیگر نیز ادامه دارد.


وی در پایان افزود: در صورت نیاز و در زمان مقتضی جزئیات بیشتری از اهداف این فضا سازی رسانه ای ضد انقلاب، گردانندگان و عوامل همکار داخلی و شبکه تامین مالی آنان منتشر خواهیم کرد.
برچسب ها: جاسوسی ، ایران ، بیگانه
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: