bazarnews

کد خبر: ۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کارخانه تولید چادرمشکی حجاب شهرکرد در آستانه بهره برداری است .
 بازارنیوز- نائب رئیس هیات مدیره نساجی حجاب گفت : بنیاد مستضعفان و جانبازان  110 میلیارد تومان دراین طرح سرمایه گذاری کرده است و پیش بینی می شود این سرمایه در 5 سال آینده بازگردد.

عبدالرضا جدیدی ساز افزود :کارخانه حجاب شهرکرد سالانه 10 میلیون مترچادرمشکی مرغوب تولید می کند که این رقم معادل 14 درصد نیاز کشوراست . 
وی گفت : هم اکنون تولید نساجی حجاب شهرکرد با 30 درصد ظرفیت تولید در حال فعالیت آزمایشی است که متناسب با سفارش مشتریان داخلی وخارجی این ظرفیت افزایش می یابد 

جدیدی ساز افزود : کارخانه حجاب شهرکرد به آخرین فن آوری های روز دنیا در تولید چادرمشکی تجهیزشده است به طوریکه به عنوان قطب تولید چادرمشکی مطرح شده و ازلحاظ کیفی کاملا قابل رقابت بانمونه های خارجی است .

وی گفت : این واحد یک بنگاه اقتصادی است که ضمن حفظ کیفیت تلاش می شود قیمت آن پایین تراز نمونه ای وارداتی این محصول باشد .

مدیرعامل وعضو هیات مدیره کارخانه حجاب شهرکرد هم گفت : در این کارخانه که  بزرگترین واحد تابندگی نخ کشور است 34 هزار دوک ، در چهار خط تولید فعال است  .
میرمحمد تقی دانایی گفت : در این واحد صنعتی  محدودیت طرح و نقش چادرمشکی وجود ندارد و پارچه پلی استری و چادرمشکی  ، از عرض 90 تا 180 سانتی متر با آخرین فن آوری رنگ آمیزی تولید می شود .

وی افزود : تا دوماه آینده هموطنان چادرمشکی تولید ملی را دربازارخواهند دید . 
دانایی گفت : علاوه برخرید دستگاههای جدید ، دانش فنی ونام تجاری محصول درقرارداد راه اندازی این کارخانه تعریف شده است .

کارخانه حجاب شهرکرد مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان چهارمحال وبختیاری است که با پیگیری های مستمر ، در آستانه تولید قرارگرفته است . 
2 فازدیگر این کارخانه نیز با تولید 10 میلیون مترچادرمشکی از دیگر برنامه های مدیریت این واحد است . 

قراراست کارخانه حجاب شهرکرد به زودی باحضور معاون اول رئیس جمهور به صورت رسمی  بهره برداری شود.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: