bazarnews

کد خبر: ۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: حدود یک میلیون و 500 هزار فقره وام با بهره 2 درصد از سوی این بانک به متقاضیان اعطا شده است.
بازار نیوز - محمدحسین حسین زاده در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این میزان اعتبار طی فعالیت این بانک از طریق 280 شعبه فعال سراسر کشور به متقاضیانی که از دهک های میانی جامعه هستند، اعطا شد.

وی تعداد مشتریان بانک رسالت را چهار میلیون مشتری اعلام کرد و گفت: از این تعداد سه میلیون مشتری فعال است.

مدیرعامل انجمن کارآفرینی همچنین از فعالیت 2 هزار کانون کار و زندگی در کشور خبر داد و گفت: در این کانون ها تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت های بومی هر منطقه زمینه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی جوانان فراهم شود.

حسین زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون بانک قرض الحسنه رسالت از نظر تراکنش سیستم، رتبه یازدهم را در بین بانک های کشور دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: هرچه به دهک های پایین جامعه خدمات رسانی شود می توان به امنیت و توسعه کشور کمک کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی، خدمات رسانی بانک قرض الحسنه رسالت را الگوی مناسبی برای سیستم بانکی و اقتصادی کشور دانست و اظهارکرد: با اعطای تسهیلات کم بهره به نیازمندان می توان به بخش زیادی از نیاز جامعه پاسخ داد.

مدیرعامل بانک رسالت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از اعطای یک هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره (2درصد) ظرف 2 سال گذشته در استان خبر داد و گفت: همچنین 100 کانون کار و زندگی نیز در استان فعال است و در خصوص فرهنگ کار گروهی، کارگشایی و کارآفرینی فعالیت دارند.
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: