bazarnews

کد خبر: ۳۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
گزارش توییتری/
صادق حسینی مشاور رسانه‌های اجتماعی در توییتر خود نوشت:زنگنه در عین سخت حرف زدنش طنازیی‌هایی هم دارد؛ امروز گفته: از من پرسیدند قاچاق سوخت چه وضعی دارد؛ گفتم الحمدالله خیلی خوب است، از تمام مرز‌ها با موفقیت در جریان است!

گروه نفت و انرژی بازارنیوز : با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد: 

مینا ورشوچی کارشناس حوزه اقتصاد در توییتر خود نوشت:

دارندگان سکه‌ های پیش‌ فروش اگر در مهلت شش‌ ماهه تعیین شده برای تحویل سکه‌ها به بانک مراجعه نکنند، بانک مرکزی تعهدی برای تحویل سکه ندارد و قرارداد لغو و مبلغ اولیه پرداخت شده از سوی ثبت‌نام کننده به وی پرداخت خواهد شد.

زنگنه در عین سخت حرف زدن، طناز است!

در کشورهایی مثل هند و چین که منابع اصلی افزایش تقاضا انرژی هستند مشکل مهمتری از افزایش قیمت نفت وجود دارد و آن تضعیف پول ملی درمقابل دلار است که تاثیر افزایش قیمت نفت را چندین برابر کرده است. برای مثال هند مجبور شده است مالیات سوخت را حذف کند که ضرر به اقتصاد این کشورست.

زنگنه در عین سخت حرف زدن، طناز است!

صادق حسینی مشاور رسانه‌های اجتماعی در توییتر خود نوشت:

زنگنه در عین سخت حرف زدنش طنازیی هایی هم دارد؛ امروز گفته: از من پرسیدند قاچاق سوخت چه وضعی دارد؛ گفتم الحمدالله خیلی خوب است، از تمام مرزها با موفقیت در جریان است! با این قیمت ها پسر نوح که تکلیف ش معلوم است؛ پسر سایر پیغمبرها هم دچار تردید می شوند.

زنگنه در عین سخت حرف زدن، طناز است!

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: