bazarnews

کد خبر: ۳۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
رئیس ستاد اربعین حسینی نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچگونه ازدحام و توقفی در طول مسیر زائرین در عبور از گیت های مرزی وجود ندارد، گفت: همه زائران از اینکه همه امور به راحتی و تکریم در حال انجام است، رضایت دارند.

سردار سید مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین حسینی نیروهای مسلح در ارتباط تلفنی از مرز چزابه با رادیو اربعین با رد امکان همراه داشتن بی سیم مجاز توسط زائران در آن طرف مرز، گفت: به هیچ وجه امکان چنین چیزی نیست.
وی با اشاره به بازدیدی که از دو مرز شلمچه و چزابه داشته است، عنوان کرد: بسیاری از اموری که بر عهده عزیزان نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه پاسداران، بسیج و ارتش جمهوری اسلامیبوده، با انگیزه، با اراده و با تلاش شبانه روزی و با روحیه جهادی انجام می شود.
وی با اطمینان خاطر از اینکه هیچگونه ازدحام و توقفی در طول مسیر زائرین در عبور از گیت های مرزی وجود ندارد، اظهار کرد: حتی در محل کنترل خروج نهایی و خروج گذرنامه و همچنین روادیدشان، زائران کارشان زیر یک دقیقه دارد انجام می شود و با انضباط و نظم بسیار خوبی دارد صورت می گیرد.
سردار میراحمدی گفت: از جهت امنیتی هم وضعیت های مختلف مورد کنترل قرار گرفت و به صورت شبانه روزی مراقبت های اطلاعاتی و عملیاتی انجام می 
می گیرد که امنیت زائرین ما برقرار است و مشکل خاصی وجود ندارد.
وی گفت : تنها مشکلی که مشاهده کردم که البته نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی کرده، کسانی هستند که ویزاهای آن ها معتبر نیست و این افراد متاسفانه یا اعتماد کردند یا به هر شکلی خارج از روالی که گفته شده و بارها تاکید شده ، اقدام به تهیه ویزا کردند که ویزاها معتبر نیست و در مرز مواجه با مشکل عدم امکان خروج شدند.
رئیس ستاد نیروهای مسلح در خصوص تردد در مرز و رفتن به کربلا با دوچرخه بیان کرد: با دوچرخه نمی توان از مرز عراق عبور کرد و این امکان وجود ندارد.

 

صدا و سیما

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: