bazarnews

کد خبر: ۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:
درنظرگرفتن تسهیلات با سود بالا و همچنین شرایط سخت از جمله خرید اوراق با قیمت های نجومی به خانه دار شدن مردم منتهی نخواهد شد.
بازار نیوز - غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، با تاکید بر ضرورت تسهیل شرایط خانه دار شدن مردم در جامعه،گفت: سیاست های مطرح شده از سوی دولت در بحث مسکن از جمله ارایه تسهیلات نتوانسته به بروز رونقی در این بازار منجر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه رفع مشکلات کشور در حوزه مسکن باید منوط به برنامه ریزی های دقیق و کارآمد باشد،افزود:درنظرگرفتن تسهیلات با سود بالا و همچنین شرایط سخت از جمله خرید اوراق با قیمت های نجومی به خانه دار شدن مردم منتهی نخواهد شد.

ضرورت کاهش نرخ اوراق خرید تسهیلات مسکن برای کمک به خانه دار شدن مردم

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید براینکه کاهش نرخ اوراق خرید تسهیلات مسکن برای کمک به خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف جامعه ضروری است،تصریح کرد: باید شرایط خانه دار شدن مردم با کاهش نرخ تسهیلات و همچنین برداشتن پیش شرط های بسیار صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه رکود موجود در بازار مسکن نیازمند اتخاذ تدابیری ویژه است،گفت: در حال حاضر بسیاری از اقشار متوسط و ضعیف جامعه حتی توان مالی اجاره های سنگین را ندارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه نیاز به مسکن در جامعه ما با توجه به رشد هرم سنی جوانان هر روز بیشتر می شود،افزود: برای خانه دارکردن مردم باید نسخه های متفاوتی همسو با توان مالی و میزان دریافتی های آنها تهیه شود.

وی ادامه داد:درنظرگرفتن نرخ بالا برای سود تسهیلات مسکن و فروش اوراق مسکن با قیمت های نجومی مانع از بهره مندی مردم از خانه و سرپناه خواهد شد.
خانه ملت

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:دولت باید در راستای تهیه مسکن ارزان برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه پیش قدم شود./
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: