bazarnews

کد خبر: ۴۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فرصت‌های اشتغال در دل صنایع کوچک نهفته است گفت: افزایش کارآیی صنایع بزرگ نیازمند تکمیل زنجیره تولید در بخش‌های کوچک تولیدی است.

علی اسدی کرم اظهار کرد: اگر به تاریخچه صنایع بزرگ مولد و درآمدزا در دنیای صنعت نگاه بیاندازیم، به سادگی متوجه خواهیم شد که تولید مستمر در صنایع بزرگ نیازمند نگاه ویژه به صنایع کوچک است تا بتوان چرخه اقصادی تولید را به نحو مطلوب به حرکت درآورد.

وی افزود: اگر بتوانیم معضلات زنجیره‌های تولید و تأمین در حوزه اقتصاد در صنایع کوچک را برطرف کنیم، می‌توان بسیاری از مشکلات در حوزه صادرات را نیز مرتفع کرد و این درحالی است که توسعه صنایع کوچک و متوسط رمز توسعه اقتصادی دهه آینده است.

نماینده مردم شهر بابک در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که صنایع کوچک نقش بی بدلیلی در حوزه اقتصاد دارد اضافه کرد: صنایع کوچک و متوسط از طریق چهار فرآیند از جمله کارآفرینی، نوآوری و تغییر فناوری، پویایی صنعت و در نهایت ایجاد فرصت‌های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تأثیر می‌گذارند.

اسدی کرم تأکید کرد: توسعه بنگاه‌های اقتصادی زودبازده کوچک و متوسط به منظور افزایش رشد، ایجاد درآمد، اشتغال و کاهش فقر می‌بایست از اولویت‌های اساسی دولت قرار بگیرد.

بانک و صنعت/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: