bazarnews

کد خبر: ۴۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس ، گفت: متاسفانه پالایشگاه کرمانشاه به صورت ناعادلانه واگذار شده، بر اساس قانون اساسی خریدار پالایشگاه کرمانشاه به عنوان بنگاه اقتصادی نباید دارای اقساط معوق از خرید بنگاه اقتصادی دیگر باشد.

احمد صفری  عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص روند فروش پالایشگاه کرمانشاه، گفت: خریدار پالایشگاه کرمانشاه در گذشته شرکت شیر بیستون را خریداری کرده و در جریان خرید آن دارای اقساط معوقه است.

خریدار پالایشگاه کرمانشاه اقساط معوق دارد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم اینکه  خریدار پالایشگاه کرمانشاه  در زمینه خرید شرکت شیر و لبنیات بیستون اقساط معوقه دارد این پالایشگاه را نیز خریداری کرده است، تصریح کرد: متاسفانه پالایشگاه کرمانشاه به صورت ناعادلانه واگذار شده، بر اساس قانون اساسی خریدار پالایشگاه کرمانشاه به عنوان بنگاه اقتصادی نباید دارای اقساط معوق از خرید بنگاه اقتصادی دیگر باشد تاکنون نیز در زمینه پرداخت اقساط معوق توسط خریدار پالایشگاه کرمانشاه اقدامی صورت نگرفته است.

 

احمد صفری

رئیس سازمان خصوصی سازی لابی قوی دارد

وی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با وزیر امور اقتصاد و دارایی مذاکراتی را داشته‌اند و مقرر شد با ما همکاری داشته باشد، عنوان کرد: رئیس سازمان خصوصی سازی دارای لابی قوی است و باعقد تفاهم نامه‌ای مالک کشتارگاه اردبیل به ارزش 100 میلیارد تومان از بیت المال شد.

قانون برای همه یکسان است اما متاسفانه تاکنون با رئیس سازمان خصوصی‌سازی هیچگونه برخوردی صورت نگرفته است

دلیلی برای عدم برخورد با متخلفان وجود ندارد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه در زمینه واگذاری‌های غیرقانونی رأفت اسلامی به کار گرفته است که دلیلی ندارد، تصریح کرد: باید با تخلفات صورت گرفته برخورد شود و مهم نیست که این تخلف را چه کسی و در چه جایگاهی انجام داده، قانون برای همه یکسان است اما متاسفانه تاکنون با رئیس سازمان خصوصی‌سازی هیچگونه برخوردی صورت نگرفته است.

اقتصادآنلاین/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: