bazarnews

کد خبر: ۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
جراح حضرت امام (ره) خواستار شد:
جراح حضرت امام (ره) با درخواست برای بررسی خونریزی مغزی «کیارستمی» در فرانسه گفت: ما اصلاً نمی‌دانیم که در فرانسه چه بر سر کیارستمی آوردند و معتقدم اگر او از ایران نمی‌رفت این بلا سرش نمی‌آمد.متاسفانه پرونده فوت کیارستمی مانند پرونده خون‌های آلوده شد.
بازار نیوز -  دکتر ایرج فاضل  با پرداختن به زوایای پنهان فوت مرحوم کیارستمی اظهار داشت: رفتن به فرانسه هیچ نیاز نبود زیرا اصلاً صلاح نبود از نظر پزشکی کیارستمی با آن وضعیت پرواز کند ولی کاملاً به میل و اختیار خودشان پرواز کردند.

وزیر اسبق بهداشت ادامه داد: کسی از متولیان امر نیز در آن لحظه از پرواز کیارستمی اطلاع نداشت، و بدتر از اینکه ما اطلاع نداریم در فرانسه برای کیارستمی چه کار کردند که باعث شد مرحوم کیارستمی خونریزی مغزی کند.

جراح حضرت امام (ره) عنوان کرد:‌ بنابراین لزوماً این خونریزی مغزی را نمی‌شود گره زد به اتفاقاتی که قبلاً برای درمان کیارستمی افتاده است زیرا هر کسی بدون این سوابق هم ممکن است خونریزی مغزی کرده و فوت کند.

فاضل با تایید تشابه پرونده فوت مرحوم کیارستمی با پرونده خون‌های آلوده فرانسه اظهار داشت: دقیقاً این دو پرونده مانند همدیگر شده است و فرانسه باید پاسخگو باشد، زیرا ما اصلا نمی‌دانیم که در فرانسه چه بر سر کیارستمی آوردند که باعث خونریزی مغزی او شد، چون مردی با این سن و این سابقه درمانی، تجویز برخی داروها در فرانسه بسیار باید با احتیاط صورت می‌پذیرفت.

جراح حضرت امام (ره) در خاتمه خاطرنشان کرد: فوت کیارستمی اتفاق تأسف‌باری بود و معتقدم اگر او از ایران نمی‌رفت این بلا سرش نمی‌آمد.
تسنیم
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: