bazarnews

کد خبر: ۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
اگر برای گرفتن وام جهت رفع مشکلات مالی خود به بانک مراجعه کرده اید و با دیدن سودهای بالا و شرایط سخت منصرف شده اید؛ بدنیست بدانید که برخی از بانک ها برای جراحی های زیبایی وامی با سود کم در نظر گرفته اند.
بازار نیوز- وقتی صبحت از زیبایی می شود در چند دهه اخیر تعداد جراحی های زیبایی رشدی چشمگیر را به خود اختصاص داده جراحی هایی که حضورشان در صورت ادم های امروزی نه تنها معقول به نظر می رسد بلکه حتی نداشتن یک جراحی زیبایی در چهره، فرد را کاملا غیر عادی هم جلو می دهد.

این جراحی ها برای بسیاری از افراد یک ضرورت محسوب می شود به طوری که حتی با وجود بضاعت کم مالی باز هم برای بخشیدن زیبایی مصنوعی به چهره خود دست به گرفتن قرض و پرداخت کردن قسط هم می شوند.

این نمونه ی یکی از آگهی های وسوسه برانگیزی است که نصف صفحه یک کاتالوگ تبلیغاتی را به خود اختصاص داده  و نکته جالب در آن وامی است که با سود 2 درصد در اختیار مراجعین قرار می دهند تا بتوانند از پس مخارج حراج زیبایی بر آیند.


دماغ ازدم قسط/ جراحی دماغ به صورت قسطی


نکته جالب اینجاست که اگر شما بخواهید قلب خود را جراحی کنید وامی که به شما تعلق می گیرد سودی بالغ به 4 درصد دارد اما سود این وام 2 درصد تعییین شده و فراموش نکنید بدون زیبایی، زندگی می تواند ادامه داشته باشد؛ اما بدون قلب هرگز این امر میسر نمی شود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
111
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
3
آدم زشت همون بهتر بمیره!!!
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: