bazarnews

کد خبر: ۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
صبح امروز در عملیاتی هماهنگ بیش از 800 نقطه و محل دپوی کالای قاچاق در شهر تهران منهدم شد.
بازار نیوز - فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با قاچاق کالا و همچنین اجرای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی درباره مبارزه با قاچاق و قاچاقچیان، از مدتی قبل در عملیاتی اطلاعاتی، اقدام به شناسایی شماری از قاچاقچیان و محل های دپو اقلام قاچاق در سطح شهر تهران کرد.

با تکمیل اطلاعات درباره انبارهای نگهداری از اقلام قاچاق و همچنین اخذ دستورها و مجوزهای لازم از مقام قضایی سرانجام مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پایتخت با پشتیبانی دیگر یگان‌های انتظامی، عملیاتی گسترده را به فرماندهی سردار ساجدی نیا، رییس پلیس پایتخت آغاز کردند.

در جریان این عملیات بیش از 800 نقطه و محل دپوی کالای قاچاق که 4000 انبار و سوله در آن وجود داشته مورد شناسایی قرار گرفته و منهدم شد. همچنین تعدادی از قاچاقچیان و همدستان این افراد نیز دستگیر شدند.

از این انبارها اقلام قابل توجهی به ارزش میلیون ها تومان به دست آمده و همچنان عملیات مأموران برای انهدام دیگر محل ها ادامه دارد.

بنابراین گزارش، در انبارهایی که تاکنون مورد شناسایی قرار گرفته و نسبت به انهدام و پلمب آنها اقدام شده مقادیر قابل توجهی پوشاک، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، لوازم رایانه‌ای، اقلام خوراکی و ... که تماما به شکل قاچاق و بدون مجوز وارد کشور شده بود وجود داشت.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: