bazarnews

کد خبر: ۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
نرسی قربان در گفتگو با بازار نیوز:
یک کارشناس ارشد انرژی قیمت نفت،گفت: هم اکنون تمام کارشناسان و سرمایه داران در شک و تردید هستند و سناریوهای بد را برای بازار نفت در نظر گرفته اند.

نرسی قربان، در گفتگو با خبرنگار بازار نیوز، در پاسخ به این سوال که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور چه تاثیری بر بازار نفت و قیمت جهانی نفت می گذارد؟گفت: امروز نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث کاهش قیمت جهانی نفت شد.

قربان، اظهار داشت: ترامپ هیچ گونه برنامه ریزی قبل از انتخابات ریاست جمهوری نداشته است،به همین دلیل تمام کارشناسان و سرمایه داران در شک و تردید هستند و سناریوهای بد را در نظر گرفته اند که این امر در حال حاضر بر بازار نفت تاثیر منفی گذاشته است.

این کارشناس ارشد انرژی قیمت نفت،تصریح کرد: معتقدم کاهش قیمت جهانی نفت به صورت احساسی بوده است، بنابراین باید صبر کرد تا ترامپ تصمیمات و برنامه خود را مطرح کند.

این کارشناس انرژی،افزود: احتمال دارد که کاهش قیمت جهانی نفت مقطعی باشد،اما چنانچه ترامپ تصمیماتی بگیرد که برای بازار مثبت نباشد بدون شک نوسانات بازار نفت ادامه پیدا خواهد کرد.

قربان، ادامه داد: البته کاهش قیمت جهانی نفت خیلی متاثر از تصمیمات رئیس جمهور آمریکا نیست به طوری که عرضه و تقاضای جهانی بر بازار نفت اثر گذار است.

این کارشناس ارشد انرژی قیمت نفت،تصریح کرد: نمی توانم تحلیلی در خصوص بازار نفت داشته باشم، زیرا بازار نفت سنگاپور باز شده اما هنوز بازار نفت نیویورک باز نشده است، بنابراین کاهش قیمت جهانی نفت مقطعی است.


خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: