bazarnews

کد خبر: ۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری:
رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: هر زمان شرایط در مهران مهیا شد از طریق رسانه ها اعلام می کنیم تا زائران از مرز مهران عبور کنند ولی الان فقط افرادی که در مهران هستند از مرز عبور می کنند.
بازار نیوز -مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی با اشاره به ترافیک سنگین در اطراف مرز مهران، گفت: زائران مناطق شمال و شمال غرب کشور و همچنین تهرانی‌هامی‌توانند از مرز چذابه و شلمچه تردد کنند.

محمدجواد عطرچیان ، گفت: اگرچه خبرهایی درباره بسته بودن مرز مهران منتشر شده است؛ اما تصاویر دوربین‌های مداربسته مستقر در نقطه صفر مرزی مهران، نشان می‌دهد که عبور و مرور ادامه دارد و تمامی گیت‌های این مرز فعال است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات ستاد مرکزی اربعین به علت ترافیک سنگین در اطراف مرز مهران، از زائران اربعین حسینی که در شهرهای اطراف مهران به سر می‌برند درخواست شده است که از مرز چذابه وشلمچه  مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر ترازیت و پایانه‌های مرزی، بیان کرد: تردد در مرز مهران ادامه دارد؛ اما با این وجود زائران تهرانی، مناطق شمالی و شمال غرب می‌توانند به علت شلوغی مرز مهران از پایانه‌های شلمچه و چذابه تردد کنند.

عطرچیان افزود: با توجه به ترافیک سنگین روزهای گذشته در مرز مهران از ۲۲ آبان ماه(شنبه) امکان مراجعت زائران اربعین مناطق شمال، شمال‌غربی و تهران از مرز مهران فراهم شده است.

گفتنی است پیش از این و بر اساس مصوبه شورای اربعین حسینی و ستاد مرکزی قرارگاه اربعین، تردد زائران از استان‌ها تقسیم‌بندی شده بود و زائران ۱۶ استان آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، کرمانشاه، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان و ایلام باید از مرز مهران عبور می‌کردند.

زائران استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، یزد، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان از مرز چذابه و اتباع خارجی و ۹ استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی، اصفهان هم می‌توانستند از مرز شلمچه تردد کنند.
مهر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: