bazarnews

کد خبر: ۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
چهار قطعه ساک و چمدان هماهنگ با تودوزی الماس مانند داخلی خودرو که امضای رئیس شرکت دایلمر روی آن وجود دارد در کیفیتی بسیار بالا به مشتریان این نسخه کابریولت ارائه می‌شود.
بازار نیوز - یک مرسدس بنز S65 AMG از نوع کابریولت با موتور 6 لیتری بیوتوربو V12 و قدرت 625 اسب‌بخار حدود 193 هزار و 300 پوند در انگلستان قیمت دارد، اما مرسدس- می‌باخ کابریولت همین برند با موتور 6 لیتری بیوتوربو V12 و خروجی 625 اسب‌بخار بیش از 260 هزار پوند در انگلستان برایتان هزینه خواهد داشت. اما واقعا این تفاوت قیمت از کجا ناشی می شود؟

 این مدل بنز اولین نسخه بدون سقف تمام کانورتیبل می‌باخ است.

ممکن است به شکل منطقی ادعا کنید که چرا باید بیش از 260 هزار پوند را صرف خودرویی از کلاس S کابریولت می‌باخ کنید در حالیکه مدل مرسدس S65 AMG نیز دقیقا همان ویژگی‌ها را دارد و همان وظایف را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

 خودروی مرسدس می‌باخ کروک با اشانتیون لاکچری +تصاویر


 در می‌باخ کابریولت شاهد یک سپر و ضربه‌گیر جدید در مکانی پائین‌تر و نوارهای خال‌خال و برجسته کرومی در حاشیه خودرو و کادر سپر هستیم. چرخ‌های 20 اینچی بیوکروماتیک در کنار نشان‌هایی که مخفیانه به باله‌های پائین خودرو اضافه شده‌اند از علایم مخصوص می‌باخ محسوب می‌شوند.

خودروی مرسدس می‌باخ کروک با اشانتیون لاکچری +تصاویر


موتور 6 لیتری V12 با 625 اسب‌بخارو گشتاوری برابر با 1000 نیوتن‌متر در 4.1 ثانیه شتاب خودرو را به صفر تا 100 کیلومتر می‌رساند و باعث می‌شود تا خودرو با بیشینه سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت کند.

خودروی مرسدس می‌باخ کروک با اشانتیون لاکچری +تصاویر
 
 
با این وجود می‌باخ در واقعیت یک خودروی پرفورمنس نخواهد بود. با باز شدن درها شما با دنیایی از چرم اعلا و پرداخت شده مواجه می‌شوید. لوگوی آبشاری می‌باخ روی صندلی‌های جلو و عقب دیده می‌شود و تکه‌دوزی‌های الماس‌مانند با منافذ باز در دوخت صندلی‌ها خودنمایی می‌کند.

خودروی مرسدس می‌باخ کروک با اشانتیون لاکچری +تصاویر
 
 
نشیمن‌گاه صندلی بسیار ضخیم و راحت بوده و نوارهای کرومی در همه جای فضای داخلی به کار رفته‌اند. در مدل استاندارد این خودرو تمامی این گزینه‌ها به چشم می‌خورند.
 

خودروی مرسدس می‌باخ کروک با اشانتیون لاکچری +تصاویر


تریم‌ داخلی برای هر خودرو با توجه به رنگ و طراحی داخلی تعریف می‌شود. بخش‌های چوبی به کار رفته در خودرو از جنس عالی بوده و با توجه به ویژگی‌های فضای داخلی با مهارت و ظرافت خاصی شیاردار شده‌اند تا جلوه ای 3 بعدی به کابین ببخشند. حتی شاهد منبت‌کاری‌های ظ‌ریفی روی سقف تاشو و نرم خودرو نیز هستیم.

 چهار قطعه ساک و چمدان هماهنگ با تودوزی الماس مانند داخلی خودرو که امضای  رئیس شرکت دایلمر روی آن وجود دارد در کیفیتی بسیار بالا به مشتریان این نسخه کابریولت ارائه می‌شود.
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: