bazarnews

کد خبر: ۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
امروز در مناطق مرزی غرب وشمال غرب کشور پدیده گردوغبار وکاهش کیفیت هوا دوراز انتظار نیست و بعد از ظهرامروز دربرخی مناطق جنوب غرب باد وگردخاک پیش بینی می شود.
بازار نیوز -  بر اساس تحلیل داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در شمال غرب کشور بارش پراکنده گاهی با وزش بادشدید پیش بینی می شودو در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

از بعد از ظهر با تقویت این جریان های شمالی بر میزان بارش در استانهای ساحلی دریای خزر افزوده شده و در روز جمعه بتدریج گستره بارش ها ارتفاعات البرز ومناطقی از شمال شرق کشور نیز فرا می گیرد.

این وضعیت روز شنبه نیز دراستانهای ساحلی دریای خزر، مناطقی از دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق وشمال غرب کشور تداوم خواهد یافت و دریای خزر روزهای جمعه وشنبه مواج خواهد شد.

امروز در مناطق مرزی غرب وشمال غرب کشور پدیده گردوغبار وکاهش کیفیت هوا دوراز انتظار نیست  و بعد از ظهرامروز دربرخی مناطق جنوب غرب باد وگردخاک پیش بینی می شود.

 بعد از ظهر روز جمعه در دامنه های جنوبی البرز و روز شنبه در شمال شرق وشرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 دمای هوا از روز جمعه تا شنبه در شمال غرب بین 4 تا 8 درجه و در سواحل شمالی بین8 تا 12 درجه و روز شنبه در شمال شرق بین 10 تا 15 درجه کاهش خواهد یافت.

 امروز بتدریج از میزان آلودگی هوا کاسته می شود روز جمعه به ویژه در ساعات بعد از ظهر با توجه پیش بینی وزش باد، شاخص کیفیت هوا از وضعیت ناسالم برای گروههای حساس به وضعیت سالم بر می گردد.
 
 
وضعیت آب و هوای استان های کشور+دمای هوا 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: