bazarnews

کد خبر: ۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
با توجه به تشدید بارش‌ها در دو روز آینده در جنوب شرق و جنوب کشور، در نیمه جنوبی کرمان در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید موقت، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و وقوع صاعقه پیش‌بینی می‌شود.
بازار نیوز - بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در 3 روز آینده در سواحل خزر، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و شمال‌شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها همراه خواهد بود.

در این مدت در مناطقی در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان، هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به پیش‌بینی شرایط تشدید بارش طی دو روز آینده در جنوب شرق و جنوب کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و وقوع صاعقه در نیمه جنوبی کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق فارس‌پیش‌بینی می‌شود. 

با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

روز آینده آسمان تهران کمی ابری، در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز پنج‌شنبه نیز حاکم خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 23 درجه خواهد بود.

همچنین آسمان ساری روز پنج‌شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ آسمان رشت نیز روز پنج‌شنبه هفته جاری قسمتی ابری تا ابری در برخی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

در 24 ساعت آینده اهواز با دمای 48 درجه بالای صفر و پس از آن قم و اصفهان با دمای 41 درجه بالای صفر گرمترین شهرهای کشور و شهرکرد با دمای 9 درجه بالای صفر و پس از آن اردبیل با دمای 13 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.

کاربران همچنین می‌توانند خبرنامه هفتگی هواشناسی کشاورزی را از اینجا مشاهده کنند.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: