bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
هر دو برند، غول های دنیای دیجیتال هستند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. طرفداران این برندها به شکل تعصبی از برند مورد علاقه شان دفاع می کنند.

 

 

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟ پاسخ این سوال زمینه ساز یک جدال همیشگی و پایان ناپذیر بین طرفداران گوشی های اپل و گوشی های سامسونگ است. هر دو برند، غول های دنیای دیجیتال هستند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. طرفداران این برندها به شکل تعصبی از برند مورد علاقه شان دفاع می کنند. بنابراین ممکن است برخی افراد پاسخ این سوال را جانبدارانه بدهند و این موضوع باعث لغزش شما در خرید گوشی موبایل شود. در این مطلب قصد داریم به دور از هر گونه جانبداری و دفاع متعصبانه، بررسی کنیم که گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟

اگر قصد خرید گوشی را دارید بعد از بررسی کامل گوشی ایفون ،  نمایندگی اپل در شیراز و سایر شهرها را میتوانید در سایت پی جو مشاهده نمایید.

 

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟ مقایسه دو برند

 

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؛ مقایسه آیفون و کهکشانی ها از لحاظ قیمت

اگر بحث مالی در خرید گوشی موبایل برای شما اهمیت زیادی دارد باید در جواب این سوال که گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ، بگوییم گوشی های کهکشانی سامسونگ بهتر هستند. برند سامسونگ شرایط را برای خرید گوشی های اقتصادی توسط اقشار متوسط و کم درآمد جامعه نیز فراهم کرده است. این در حالی است که برند اپل یک برند لوکس محسوب می شود و با هر بودجه ای نمی توان به آن نزدیک شد.

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟ مقایسه از لحاظ خوش دست بودن

اگر قرار باشد با اولویت قرار دادن خوش دست بودن گوشی بگوییم که گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ، باید گوشی آیفون را انتخاب کنیم. در تولید بدنه گوشی های آیفون از فولاد ضد زنگ و یک لایه گوریلا گلس استفاده می شود و این در حالی است که برند سامسونگ در تولید گوشی های کهکشانی از آلومینیوم و پلاستیک استفاده می کند. البته پلاستیک استفاده شده در ساخت گوشی های سامسونگ حس لاکچری بودن را تا حدی انتقال می دهد و دارای زیبایی ظاهری قابل قبولی است. با این حال برند اپل در طراحی ارگونومیک گوشی، استفاده از متریال درجه یک و ضمانت IP68 یک سر و گردن بالاتر از برند سامسونگ است.

نمایشگر کدام بهتر است؟ آیفون یا سامسونگ؟

اگر نمایشگر گوشی برای شما اهمیت زیادی دارد و می خواهید بدانید از این بابت گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ، باید بگوییم گوشی سامسونگ شما را حسابی شگفت زده خواهد کرد. برند اپل در تولید گوشی های خود از صفحه نمایش OLED استفاده می کند که البته به لطف تکنولوژی هایی چون دالی ویژن و HDR10 وضوح آن دو چندان شده است. با این حال برند سامسونگ در جدیدترین نسخه های گوشی خود پای نمایشگر AMOLED را باز کرده که روشنایی حیرت انگیزی ارائه می دهد و فناوری HDR10+ را پشتیبانی می کند. پس اگر گیمر هستید یا به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید، برند سامسونگ برای شما گزینه بهتری است.

نمایندگی سامسونگ شیراز را در سایت پی جو بصورت کامل مشاهده و بهترین فروشگاه را نتخاب نمایید.

 

 

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟ مقایسه دو برند

مقایسه گوشی آیفون و سامسونگ.

سیستم عامل اندروید بهتر است یا IOS؟

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟ هر کجا که این سوال مطرح شود طرفداران سامسونگ از خوبی های اندروید می گویند و طرفداران اپل از خوبی های IOS. اما به راستی کدام سیستم عامل بهتر است؟ برای اینکه بتوانید تصمیم خوبی بگیرید باید بگوییم که IOS امنیت بیشتری در مقایسه با اندروید دارد، از ورود بد افزارها جلوگیری می کند و به راحتی ویروسی نمی شود. در مقابل، سیستم عامل اندروید دارای رابط کاربردی ساده و راحتی است و اجازه دسترسی به هر نوع اپلیکیشن و نرم افزاری را می دهد. انتخاب با شماست!

برای خرید هر نوع مدل موبایل  فروشگاه های مطرح موبایل در شهر خود مانند موبایل فروشی در شیراز و سایر شهرها را در پی جو بیابید.

وقتی بحث پردازنده در میان باشد گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟

تاثیر پردازنده در گوشی را می توان در روان بودن عملکرد گوشی دید. پردازنده های اپل مختص همین برند هستند و پردازنده های بیونیک نام دارند. این در حالی است که سامسونگ در انواع گوشی های کهکشانی از پردازنده هایی نظیر مدیاتک، اسنپدراگون، اگزینوس و کایرین استفاده می کند. اگر بخواهیم صادقانه در این باره نظر دهیم، باید بگوییم که برگ برنده در این بخش در دستان برند اپل است. چرا که پردازنده های گوشی های آیفون از لحاظ عملکرد نظیر ندارند.

کلام پایانی

گوشی آیفون بهتر است یا سامسونگ؟ این سوالی است که بسیاری از خریداران در زمان خرید گوشی می پرسند. در پاسخ باید بگوییم که پارامترهای مهمی مانند عملکرد دوربین، عملکرد باتری، پردازنده، صفحه نمایش، خوش دست بودن گوشی، گواهی های IP و قیمت گوشی در پاسخ این سوال دخیل هستند. با توجه به این موضوع که کدام پارامترها برای شما اهمیت دارد، می توان برند برتر را انتخاب کرد. پی جو به عنوان بهترین معرف مشاغل در شیراز و سایر شهرهای ایران، بهترین ها را در هر زمینه به شما معرفی خواهد کرد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: