bazarnews

کد خبر: ۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت:امحاء و آتش زدن کالاهای قاچاق جدّیت و قاطعیّت نظام در برخورد با این پدیده شوم و مخرب و بالا بردن اعتماد عمومی جامعه را به همراه داشته است.
بازار نیوز - علی اکبر زارعی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز  با اشاره به اینکه فلسفه مبارزه با قاچاق جلوگیری از ورود آن به چرخه بازار داخلی است،گفت:اگر این کالاها روانه بازار شود عملا با موضوع مبارزه با قاچاق تضاد جدی خواهد داشت.

وی در خصوص امحای کالای قاچاق نیز تصریح کرد:طبق آیین‌نامه ابلاغی مواد ٥٥ و ٥٦ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمام کالاهای قاچاق مکشوفه یا باید از کشور خارج  یا به وسیله دستگاه‌های ذی‌ربط امحاء شود و براساس تأکیدات قانونی هیچ دستگاهی اجازه باز توزیع این کالاها را در کشور ندارد. 

زارعی درپایان تاکید کرد:امحاء و آتش زدن کالاهای قاچاق جدّیت و قاطعیّت نظام در برخورد با این پدیده شوم و مخرب و بالا بردن اعتماد عمومی جامعه را به همراه داشته است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت:امحاء کالاهای قاچاق بایدطبق آیین‌نامه ابلاغی بوده وعدم رفتار گزینشی وتکرار در این امر را می‌طلب تا در نتیجه آن رونق تولید وتجارت داخلی را شاهد باشیم.
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: