bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
نعمت زاده خبر داد :
وزیر صنعت معدن تجارت گفت:طبق پیش بینی های صورت گرفته این گروه خودروسازی اواخرسال آینده دو مدل خودرو با پلتفرم جدید به بازار عرضه خواهد کرد؛ امادرخواست ما عرضه این خودروها در نیمه اول سال آینده است.
بازارنیوز- محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در مراسم مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سازی سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهندسان ایرانی همکاری هایی با هدف کنترل طراحی ها با شرکت های اروپایی آغاز و از استانداردهای  خودروسازان معتبر در اروپا تبعیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مهندسان این خودروسازی طراحی پلتفرم جدید با همکاری چند شرکت خارجی را آغاز کرده اند،گفت:طبق پیش بینی های صورت گرفته این گروه خودروسازی اواخرسال آینده دو مدل خودرو با پلتفرم جدید به بازار عرضه خواهد کرد؛ امادرخواست ما عرضه این خودروها در نیمه اول سال آینده است.

وزیر صنعت معدن تجارت در ادامه یاد آور شد: مرکز تحقیقات خودرو سازی سایپا تست ها و کنترل هایی بر روی این نمونه ها انجام داده اند و همه ی موارد ایمنی آن کنترل شده است.

وی درخصوص صادرات خودرو در پسابرجام نیز گفت: بازار محصولاتی که در حال حاضر تولید می شود محدود است بنابراین لازم است که با سرمایه گذاری های مشترک تولید محصولات با پلتفرم های جدید و مورد قبول بازار خارجی توسعه یابد.

وزیر صنعت معدن تجارت ادامه داد: طبق پیش بینی های صورت گرفته در افق 1404 یک میلیون خودرو به بازارهای هدف صادر خواهد شدو در این راستا باید گام هایی در مسیر بازاریابی و شناسایی سلایق مردم در خارج از کشور تحقیقات بازار فنی و بازرگانی صادراتی برداشته شود.
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: