bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی و آشامیدنی ضمن تکذیب قیمت ۷۰ هزار تومانی هر بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری، از افزایش فروش ۲۰ تا ۲۵ درصدی این کالا در مناطق مرکزی شهر تهران خبر داد.

تکذیب گران فروشی آب/ فروش آب معدنی در تهران ۲۵ درصد افزایش یافت

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ همزمان با بروز برخی مشکلات در توزیع آب، شهروندان تهرانی در طول سه الی چهار روز اخیر شاهد قطعی آب منازل و یا کاهش فشار آن بودند.


مقارن با این موضوع، برخی گزارش‌های مردمی بیان‌گر آن است که در طول این مدت، آب معدنی در بعضی از فروشگاه‌ها و یا مراکز خرید به کالایی کمیاب تبدیل شده است.


در برخی از این گزارش‌ها هم اینگونه آمده که قیمت هر بطری ۱.۵ لیتری آب با قیمتی بالغ بر ۷۰ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.


«پیمان فروهر» دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان در گفتگو با بازارنیوز پیرامون افزایش فروش این کالا در برخی از مناطق شهر تهران اظهار کرد: همزمان با شروع قطعی آب منازل، فروش و توزیع آب معدنی در مناطق ۶، ۵ و ۷ که در زمزه مناطق مرکزی شهر محسوب می‌شوند، افزایشی ۲۰ تا ۲۵ درصدی تجربه کرد.


دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان در ادامه، برخی ادعا‌ها مبنی فروش هر بطری ۱.۵ لیتری آب معدنی با قیمت۷۰ هزار تومانی را تکذیب کرد.


گفتنی است؛ «محسن اردکانی» مدیرعامل آبفای تهران با اشاره به قطعی و نوسان فشار آب در برخی از مناطق طی روز‌های گذشته گفت: به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود برطرف می‌شود و اگر موردی هم بعضی از شهروندان داشته باشند با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.


این مقام مسئول همچنین تاکید کرد: خوشبختانه از امروز صبح در هیچ نقطه‌ای از تهران قطعی آب نداریم.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: