bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
«علیزاده» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی قرائت گزارش آن را ظرف ۳۰ الی ۴۰ روز آینده پیش‌بینی کرد.

تشریح تخلفات بانک‌های خصوصی/ گزارش تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی ظرف ۴۰ روز آینده قرائت می‌شود+ فیلم

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محسن علیزاده» رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت و نتایج این هیئت اظهار کرد: تاکنون آنچه که لازم بود توسط این هیئت بررسی شود، مورد واکاوی قرار گرفته و تاکنون هم دریافت منظم اطلاعات بانک‌های خصوصی و همچنین جمع‌بندی گزارش عملکرد آن‌ها هم به طور کامل انجام شده است؛ اکنون تنها مرحله باقی مانده برای تکمیل تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی، به قرائت گزارش این تحقیقات در صحن علنی مجلس بازمی‌گردد.


رئیس هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی خاطرنشان کرد: البته لازم است که قبل از قرائت گزارش این تحقیقات، بار دیگر با بانک‌های مورد بررسی شده در این تحقیق و تفحص جلسه‌ای برگزار شود تا در آن نشست، جزئیاتی که قرار است در این گزارش خوانده شود، برای دفعه‌ای دیگر با آن‌ها مرور شود.


وی درباره زمان قرائت گزارش تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی هم گفت: با توجه به این که اولویت‌های بسیار زیادی در دستور کار هیئت رئیسه مجلس وجود دارد، به دنبال آن هستیم که زمان قرائت آن هم خیلی سریع اعلام شود. انتظار می‌رود که ظرف ۳۰ الی ۴۰ روز آینده گزارش هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی در صحن مجلس خوانده شود.


مشروح گفته‌های علیزاده درباره بانک‌های خصوصی را در کلیپ زیر مشاهده کنید:


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: