bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک از گرانی ۱۵ درصدی قیمت ظروف یکبار مصرف در آستانه ماه محرم خبر داد.

گرانی ۱۵ درصدی قیمت ظروف یکبار مصرف در آستانه ماه محرم

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ ظروف یکبار مصرف از جمله کالا‌هایی هستند که در مراسم‌های مذهبی مانند ایام عزاداری ماه محرم از تقاضای نسبتاً بالایی برخوردار می‌شوند؛ بعضاً این افزایش تقاضا در برخی مواقع منجر به تغییرات قیمتی آن‌ها می‌شود.


«اکبر مشهدی زاده» رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تغییرات قیمتی ظروف پلاستیکی در آستانه ماه محرم اظهار کرد: در حال حاضر قیمت این نوع ظروف به دلیل بالارفتن هزینه‌های تولید، ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته و تاکنون هم تقاضای چندانی برای تهیه آن‌ها در بازار ایجاد نشده است.


رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان پلاستیک همچنین درباره کاهش و یا افزایش تقاضای ظروف یکبار مصرف هم توضیح داد: تقاضای مشتریان برای تهیه این نوع ظروف تفاوت چندانی نکرده و به تناسب رشد ۱۵ درصدی قیمت آنها، تقاضا برای ظروف پلاستیکی هم به همین مقدار کاهش یافته است.


وی همچنین درباره تغییرات قیمتی مواد اولیه تولید این نوع ظروف هم گفت: خوشبختانه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ظروف پلاستیکی تغییرات چندانی نداشته، اما با این حال عرضه پلیمر و مواد پتروشیمی در بورس و قیمت‌گذاری توسط دولت در آشفته‌سازی بازار و افزایش قیمت محصولات نقش دارد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: