bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
«عسگریان» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هیچ گونه گرانی نمی‌تواند طرح‌های حمایتی دولت را تحت الشعاع قرار دهد، گفت: تعهد اصلی دولت این است که حواسش به معیشت و سفر مردم باشد.

حواس دولت به سفره مردم است+ فیلم

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علیرضا عسگریان» معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی پیرامون افزایش مالیات بر ارزش افزوده در لایحه بودجه ۱۴۰۳ و تاثیر آن بر قیمت کالا و همچنین طرح کالا برگ الکترونیکی این وزارتخانه، به بازارنیوز گفت: نه تنها این موضوع، بلکه احتمال دارد که در سال آینده با افزایش نرخ تورم و یا هر نوع گرانی دیگری مواجه شویم. مالیات بر ارزش افزوده کالا‌ها، تورم و یا هر عامل دیگری که باعث افزایش قیمت کالا‌ها می‌شود را کنار بگذارید، زیرا تعهد اصلی دولت این است که حواسش به معیشت و سفر مردم باشد.


معاون رفاه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به این تعهد، دولت شروط و امکان دسترسی به کالابرگ الکترونیک و یا سایر طرح‌های حمایتی را آسان و در کنار آن مبلغ یارانه‌های مضاعف را هم بالاتر می‌برد. این موارد بیان‌گر آن است دولت مابه التفاوت هر نوع گرانی را پوشش خواهد داد.



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: