bazarnews

کد خبر: ۱۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
وحید امیری معاون پژوهش و فناوری اطلاعات می‌گوید نفت نعت است و اگر آن درست استفاده کنیم باعث شکوفایی کشور خواهد شد.
بازار نیوز - «وحید احمدی» معاون پژوهش و فناوری وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز در "هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت" اظهار داشت: توسعه تعامل با دانشگاه‌ها و امضای قراردادها و موافقتنامه های متعدد شرکت‌های اصلی زیر مجموعه وزارت نفت با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور از افتخارات این وزارتخانه است.

وی افزود: برقراری چنین ارتباط موثری میان صنعت و دانشگاه در تاریخ صنعت نفت بی سابقه بوده و از این بابت از مهندس زنگنه و مجموعه وزارت نفت که مسیر ارتباط با دانشگاه‌ها را هموار کردند، قدردانی می کنیم.

احمدی با بیان اینکه "نفت نغمت و مایه دردسر نیست"، گفت: با این نظر برخی که می گویند نفت مایه دردسر کشورهای دارنده ذخایر نفتی است مخالفم و به اعتقاد من این طرز تفکر بسیار اشتباه است چرا که نفت می تواند مبنای توسعه علم و پیشرفت یک کشور باشد.

وی ادامه داد: ایران در زمینه فناوری مبتنی بر دانش در سطح خاورمیانه و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از رشد علمی قابل قبولی برخوردار است که با تکیه بر دانش و فناوری‌های کسب شده، می توانیم توسعه ای بیش از پیش برای کشور رقم بزنیم؛ فقط باید در جهت به اجرا رسیدن ظرفیت های موجود تلاش کنیم
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: