bazarnews

کد خبر: ۱۴۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
بعد از تجربه تلخ و دردناک آتش سوزی پلاسکو، جمعه بازار پارکینگ پروانه هم در آستانه تعطیلی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار بازار نیوز دیروز و امروز عده ای از غرفه داران پارکینگ پروانه با اعتراض به تصمیم شهرداری مبنی بر پلمب جمعه بازار پارکینگ پروانه واقع در خیابان جمهوری و روبری ساختمان سابق! و سوخته پلاسکو، طوماری را امضا کردند که تاکنون طول آن به 15 متر رسیده است.

کسبه این پارکینگ از مسئولین شهرداری تقاضا داشتند که در جهت ایمن سازی ساختمان های قدیمی و برای حفظ جان مردم و غرفه دارهای که با کسب و کار در این پارکینگ هزینه های گزاف زندگی خود تامین می کنند به جای خذف صورت مسئله و تعطیلی اقدام به ایمن سازی این محیط طبق استاندارهای لازم بکنند.

همچنین غرفه داران این جمعه بازار از مردم تقاضا کردند تا برای همصدایی با آنها و جلوگیری از تعطیلی و همچنین ایمن سازی و بازگشایی این پارکینگ با شماره 1888 شهرداری تماس بگیرند.
تعطیلی پارکینگ پروانه! + تصویر

گفتنی است؛ بعد از حادثه ساختمان 17 طبقه ای پلاسکو زنگ خطر برای ساختمان های فرسوده و قدیمی پایتخت به صدا درآمد و در همین راستا شهرداری تهران تصمیم به تعطیلی این جمعه بازار گرفته است.






خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسم‌احمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
0
اخه به شما چی بگیم گریه میکنیم وشرمنده زنه بچه شدیم زندگی‌مون از‌فقرم بعدتر شده‌واقعن‌ماندم‌چی‌بگیم‌ نداریم نداریم ندارم‌ شما مسلمان نیستید ۳‌ماه پارکینگ پروانه را بستید ما ادم نیستید شما مسولان‌پول‌‌دارید یک سالم بیکار بمونید هیچی نمیشه ولی دوروز با زن بچه تون گیری کنید تو بیابون هیچیم نباشه اون موقع میفهمید بچه ادم از گوشنکی بمیر چی میشه اوموقع بیا حال روزه تو بپرسم ما الان همون شرایت هستیم گفتند هر کدایی شب نونشو داره ولی ما نداریم خدا جای حق نشسته اره میدونم مریضی هست ولی نه‌که۳ ماه هردری هم میریم
به ما میگن در بازه حیا ی سگ کجا رفته دگه خجالت میکشیم انقدر قرز گرفتیم مونده به انصافه مسولان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: