bazarnews

کد خبر: ۱۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
به نقل از یک منبع آگاه، قرار است "محمدرضا خانی" مدیر عامل وقت بانک سرمایه بعد از 7 ماه ریاست، از سمت خود برکنار شود!
به گزارش بازار نیوز، مهرماه سال 95 علیرضا خانی به عنوان مدیر عامل بانک سرمایه انتخاب شد و این در حالی بود که این بانک در یک سال 3 مدیر عامل را به خود دیده! تا بالاخره 11 مهر، محمدرضا خانی بر کرسی ریاست این بانک تکیه زد.

گمانه زنی ها در خصوص عزل علیرضا خانی طی چند روز گذشته از سوی یک منبع آگاه به گوش رسید مبنی بر اینکه تیم تصمیم گیرنده و اعضای هیات مدیره به دلیل پرونده صندوق فرهنگیان، بدهی ها و دادن وام های کلان با چک و سفته آن هم بدون وثیقه! محمدرضا خانی را مجبور به استعفا کرده اند که طبق شنیده ها قرار است "خانی" مسئول تعاونی های بانک مسکن شود!

در همین راستا خبرنگار بازار نیوز برای صحت و سقم خبر برکناری محمدرضا خانی با روابط عمومی بانک سرمایه تماس گرفت که وی در این خصوص اظهار بی اطلاعی کرد!

گفتنی است؛ کرسی بانک سرمایه در سال 95 سه مدیرعامل را در یکسال به خود دید که در آخرین مورد علیرضا حیدرآبادی پور در خرداد 95 از سمت مدیرعاملی عزل شد. از این رو جابجایی و تغییر مدیر عامل در این بانک آن هم با فاصله هر 6 ماه یک بار جای سوال دارد!

همچنین بانک حاشیه ساز سرمایه در سال 84 و با سرمایه 350  میلیارد تومانی تاسیس شده که از قرار معلوم، 73 درصد سهام این بانک توسط فرهنگیان کشور خریداری شده است.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: